امروز یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403 - Sun 05 19 2024

منو


پیشرفت و توسعه کشور نیازمند برنامه‌ریزی صحیح است


امام جمعه زنجان گفت: پیشرفت و توسعه کشور نیازمند برنامه‌ریزی صحیح همراه با معنویت است.



به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در دیدار با معلمان نمونه آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان و منتخبان المپیادهای علمی دانش‌آموزی اظهار داشت: نوع زبان تقدیر از پیشرفت و بهبود در کارها اهمیت بسزایی دارد و دانش‌آموزان باید در هر شرایطی قدردان زحمات معلمان خود باشند.

وی ساختن انسان با مسئولیت را از اهداف فعالیت آموزش و پرورش اعلام کرد و بیان داشت: فرهنگیان به عنوان یکی از فرهنگی‌ترین اقشار جامعه محسوب می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر زندگی به صورت ماشینی و در حال حرکت به سمت جلو است، گفت: هر روز رشد و توسعه جهان ترقی می‌یابد و برای اینکه ملت ایران به رشد و درجه‌ای بالاتر دست یابند باید تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری را در دستور کار خود قرار دهند.

وی ادامه داد: ایشان می‌فرمایند امروز مسئولان باید برای رشد و توسعه در دنیا از راه‌های کوتاه و میانبر استفاده کنند.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه بر اساس نظرسنجی‌های صورت گرفته نخبگان کشورمان از نظر ضریب هوشی چیزی از سایر نخبگان جهان کم ندارند، تصریح کرد: پیشرفت و توسعه این امور نیازمند برنامه‌ریزی صحیح همراه با معنویت است.

وی خاطرنشان کرد: امروز معلمان استان زنجان باید افتخار کنند که یکی از به نام‌ترین دانشمندان کشورمان با نام شهید مجید شهریاری که در علم و اخلاق نمونه بوده است زائیده دست معلمان زنجانی است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان در پایان با اشاره به اینکه ایرانیان از دیرباز دارای تمدن بالایی در جهان بوده‌اند، ابراز داشت: ملت ایران باید از ظرفیت‌های این تمدن اصیل در راستای رشد و پیشرفت کشورمان در حوزه‌های مختلف به نحو احسن استفاده کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید