امروز جمعه, 28 ارديبهشت 1403 - Fri 05 17 2024

منو


زمین‌های بلااقدام شهرک‌های صنعتی باید تعیین تکلیف شود

 
آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در دیدار با مدیرعامل، معاونان و مدیران شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان اظهار داشت: باید از ظرفیت موجود در شهرک‌های صنعتی استان نهایت استفاده صورت بگیرد، البته این امر مستلزم این است که قراردادهایی که در سال‌های گذشته منعقد شده و به سرانجام نرسیده‌اند و موجب معطل ماندن زمین در شهرک‌ها شده‌اند در سریع‌ترین زمان تعیین تکلیف شوند.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه شهرک‌های صنعتی مانند نهادهای حمایتی نیست، اظهار داشت: شهرکهای صنعتی محیط صنعت و اشتغال است و باید برای جامعه تولید ثروت بکند.
وی با تاکید بر پایش و پالایش مشکلات موجود واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی به صورت مستمر، خاطر نشان ساخت: برای سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی باید فرصت را به کسانی داد که دانش، سرمایه و توان لازم را داشته و به عبارتی کننده کار باشند.
امام جمعه زنجان با اشاره به لزوم استفاده از توانمندی نخبگان و جوانان تاکید کرد: انتظار دارم شرکت شهرک‌های صنعتی تعامل سازنده‌ای با پارک‌های علم و فناوری داشته و در راستای حمایت از جوانانی که ایده‌ها و طرح‌های جدید دارند گام بردارد.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید