امروز دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403 - Mon 05 20 2024

منو


همزمان با ایام فاطمیه همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مرکز نیکوکاری مسجدحضرت ابوالفضل(ع) محله خیابان 7تیر زنجان  با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه معزززنجان افتتاح شد.      راه اندازی مراکز نیکوکاری عامل تاثیرگذار در محرومیت زدایی است

حضرت آیت اله خاتمی نماینده ولی فقیه وامام جمعه معزز زنجان نیز دراین مراسم کمیته امداد را یادگار ارزشمند امام دانست وگفت:معمار کبیر انقلاب با اندیشه زیبای خود کمیته امداد را تاسیس فرمودند که این نهاد مقدس در استان زنجان کارهای مهم وبا اهمیتی برای محرومان ونیازمندان انجام داده است.                                                                                   

ایشان با اشاره به اینکه تا به امروز خدمات خوبی مخصوصا در بعد اشتغال وتوانمندی افراد صورت گرفته است گفت:یکی از ابتکارات خوب کمیته امداد ایجاد مراکز نیکوکاری در مساجد است تا نیاز افراد آبرومند به دست مردمان خیر ونیکوکار همان محل برطرف شده وشخصیت افراد حفظ شود. 

امام جمعه محترم زنجان یکی دیگر از خدمات ارزشمند کمیته امداد را جمع اوری زکات فطره وواریز آن به حساب نیازمندان در همان روز عنوان کردواز تلاشهای کارگزاران این نهاد تقدیرنمود.

در پایان مراسم، احکام اعضا و مسئولین اجرایی این مرکز نیکوکاری به آنان  اهدا شد.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید