امروز جمعه, 28 ارديبهشت 1403 - Fri 05 17 2024

منو


آیت‌الله علی خاتمی صبح سه شنبه در همایش هم‌اندیشی ائمه جماعات شهرستان زنجان، به حماسه ۹ دی اشاره کرد و افزود: در این روز مردم جواب محکمی به دشمنان دادند. 

وی اظهار کرد: حماسه ۹ دی پایانی بر توطئه و دشمنی‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی ایران بود و در این میان حماسه ۹ دی نباید فراموش شود. 

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان گفت: ۹ دی یک حرکت تعیین‌کننده بود که معادلات دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران را برهم ریخت و برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی رقم خورد و برای همیشه ماندگار خواهد بود. 

خاتمی تأکید کرد: مقام معظم رهبری همواره بر حفظ وگرامی داشت حماسه ۹ دی تأکید دارند و این روز تجلی قدرت پروردگار و ولایت مداری و بصیرت مردم بود که از شاخص‌ترین ویژگی‌های حماسه ۹ دی است. 

وی به جوانان توصیه کرد تاریخ گذشته را مطالعه کنند و ببینند که این انقلاب به‌راحتی به‌دست نیامده و خون‌های زیادی ریخته شده است. 

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان رسانه‌ای کردن برخورد با مفسدان را موجب ایجاد آرامش در جامعه اعلام کر دو افزود: حماسه ۹ دی در تبعیت و گوش دادن به‌فرمان مقام معظم رهبری شکل گرفت.

خاتمی ابراز کرد: ملت ایران با خلق حماسه ۹ دی بصیرت خود را در مقابله با توطئه‌های دشمنان نشان دادند و این روز نشانگر اوج اقتدار و ایمان دینی مردم بود.

وی به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: آمریکا در این ۴۰ سال نتوانسته هیچ غلطی بکند و باز هم نمی‌تواند غلطی بکند چراکه ما امروز ۴۰برابر قوی‌تر شده‌ایم و جوانان با بصیرتی داریم.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید