امروز جمعه, 28 ارديبهشت 1403 - Fri 05 17 2024

منو


مسئولان کشور باید توجه کنند که اگر بیماری کرونا اوج بگیرد، این دفعه دشمنان نیز در حال دامن زدن هستند.

آیت‌الله علی خاتمی در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا که به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، ضمن قدردانی از مدافعان سلامت، اظهار کرد: با اینکه مسئولان تذکر می‌دهند بحث آزادسازی برخی از مشاغل در استان به معنای پایان مسئله کرونا نیست، عملا مردم این بازگشایی‌ها را پایان کرونا تلقی می‌کنند، روزانه بین ۷۰ تا ۸۰ نفر فوتی بر اثر کرونا در کشور داریم، به طوری که در ماه به ۲۰۰۰ فوتی عادت کرده‌ایم. پس کرونا هنوز تمام نشده و مردم باید به این نکته توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه استان زنجان مرحله بحران کرونا را پشت سر گذاشته بود و آمار مبتلایان کاهش داشت، ولی متاسفانه روند فزونی را در پیش گرفته است که در سطح ملی نیز نگران‌کننده است، افزود: مسئولان امنیتی کشور باید توجه کنند که اگر بیماری کرونا اوج بگیرد، این دفعه دشمنان نیز در حال دامن زدن هستند.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه اشتباه است که افراد فوت شده در یک قطعه دفن شوند و در شهرستان‌های مختلف در قطعه‌های مختلف با فاصله برای پیشگیری از شیوع کرونا دفن شوند، اظهار کرد: در روستاها و برخی مناطق، جمعیت زیادی برای مراسم ترحیم حضور دارند؛ به ‌طوری‌ که رعایت فاصله اجتماعی اصلا امکان‌پذیر نیست که این امر نیازمند تمهیدات لازم است.

وی با اشاره به اینکه تعطیلی اطلاع‌رسانی ستاد کرونا در صدا و سیمای استان کار اشتباهی است، زیرا باعث عادی‌سازی می‌شود و مردم گمان می‌کنند که کرونا تمام شده است، افزود: چاپخانه‌ها نباید آگهی‌های تجمعی را چاپ کنند، البته امروزه در فضای مجازی نیز این موضوع اطلاع‌رسانی می‌شود ولی باید مردم خود، توجه لازم به تذکرات اعلام شده داشته باشند.

این مسئول با بیان اینکه مردم به تذکرات اهمیت می‌دهند، خاطرنشان کرد: بازگشایی تالارهای عروسی بسیار اشتباه بود، زیرا مدیر تالار می‌گوید که ۵۰ درصد مهمانان باید دعوتشوند ولی افراد بیشتری در مراسم حضور دارند که نیازمند ایجاد تمهیدات لازم در این خصوص است.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید