امروز جمعه, 28 ارديبهشت 1403 - Fri 05 17 2024

منو


باید با مدیریت درست جلوی برداشت و حفر چاه‌های غیر مجاز آ ب در استان گرفته شود.

 

 

 

آیت الله علی خاتمی یکشنبه در جلسه شورای منابع آب در محل استانداری زنجان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: بارندگی‌ها در استان زنجان طی سالجاری نسبت به سال گذشته مطلوب بود.

ایشان با بیان اینکه افرادی با سوء استفاده از ایام کرونایی اقدام به حفر چاه و ساختو سازهای غیرمجاز کردند، اظهار داشت: حفر چاه‌های غیر مجاز تبعات اجتماعی دارد و باید برخورد لازم با آنها صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، گفت: باید با مدیریت درست جلوی برداشت و حفر چاه‌های غیر مجاز آ ب در استان گرفته شود.

آیت الله خاتمی همچنین به ساخت و سازهای غیر مجاز در استان هم اشاره کرد و یادآورشد: باید جهاد کشاورزی با همکاری منابع طبیعی جلوی ساخت و سازهای غیرمجاز را بگیرد.

ایشان افزود: ساخت و سازها در حریم باغات انجام می‌گیرد و این تبعات اجتماعی خوبی را به دنبال ندارد و باید قبل از ساخت و سازها جلوی کار گرفته شود تا بعداً دچار مشکلات نشوند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، تصریح کرد: دهیاران، بخشداران، فرمانداران، جهاد کشاورزی و منابع طبیعی باید جلوی ساخت و سازهای غیر مجاز را بگیرندچرا که امروز در روستای دو اسب ساخت و ساز غیر مجاز انجام گرفته و تخریب این واحدها تبعات اجتماعی و اقتصادی زیادی را به دنبال دارد.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه در روستای دو اسب زنجان ۱۲ بنگاه معاملاتی مسکن فعال است، افزود: نیازی به فعالیت این تعداد بنگاه معاملات ملی در روستای دو اسب نیست همچنین ۲۴۰ واحد مسکونی در روستای دو اسب بدون پروانه ساخت هستند.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید