امروز یکشنبه, 13 خرداد 1403 - Sun 06 02 2024

منو


عظیم ترین سرمایه اجتماعی پلیس اعتماد مردم است

همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه( س )، آیت الله علی خاتمی در مراسم اهدای پرچم بارگاه این بانوی مکرمه اسلام که در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان زنجان برگزار شد، ولادت این بانوی گرامی اسلام و آغاز دهه کرامت را تبریک گفت.
وی با تقدیر و تشکر از زحمات تلاشگران عرصه نظم و امنیت اظهار کرد: بزرگترین سرمایه برای یک جامعه امنیت به عنوان نعمتی غیر قابل جایگزینی است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: تلاشگران عرصه نظم و امنیت با تدبیر و تلاش شبانه روزی خود محبوبیت خوبی در میان مردم کسب و نیز موفقیت های خوبی در انجام ماموریت ها به دست آورده اند.
آیت الله خاتمی خاطرنشان کرد: باید به پلیس که با تلاش و کوشش و توکل به خدا، اعتماد مردمی را جذب کرده است، تبریک گفت.
وی با بیان اینکه دهه کرامت فرصتی است که بیشتر با فرهنگ اهل بیت(ع ) انس پیدا کنیم، ادامه داد: ما باید بیشتر، از امام موسی بن جعفر(ع ) سپاسگزار باشیم که حضور فرزندان ایشان در ایران اسلامی باعث خیر و برکت شدند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: عشق به ولایت، موفقیت و حضور در صحنه به برکت هدایت دلسوزانه و تصمیمات امام موسی بن جعفر(ع ) در این سرزمین جاری و مایه رحمت، برکت، معرفت و رشد معنویت شده است.
وی اظهار امیدواری کرد اهدای پرچم متبرک بارگاه حضرت فاطمه معصومه (س) در جمع کارکنان انتظامی استان زنجان باعث سربلندی و افتخارآفرینی هرچه بیشتر این نیروها شود.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید