امروز یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403 - Sun 05 19 2024

منو


اقدامات خوبی برای توسعه زیر ساختهای اینترنت درزنجان انجام شده است ‎

آیت الله علی خاتمی صبح دوشنبه در جلسه شورای اداری استان که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، گفت: گام‌های بسیار خوبی در خصوص توسعه زیر ساختهای اینترنت در استان انجام گرفته که باعث تقدیر است.

ایشان اظهار کرد: وزیر ارتباطات و فناوری در توسعه پوشش اینترنت به روستاهای استان نگاه بسیار ویژه ای داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: در سال ۹۷ انقلاب ۴۰ سالگی خود را پشت سر گذاشت و امید داریم این ظرفیت را به کمال مطلوب برسانیم.

آیت الله خاتمی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با همه سختی‌ها و سخت گیری‌های اعمال شده به دستاوردهای مهمی دست یافته است و آینده روشن است و تنها شرط رسیدن به آن دست در دست هم و قرار گرفتن در پشت سر ولی امر است و باید برای توسعه کشور همه تلاش کنیم.

ایشان افزود: جمهوری اسلامی ایران در حالی به جایگاه بلند رسیده است که از ابتدای پیروزی انقلاب، با موانع متعدد از جمله تحمیل جنگ هشت ساله، تحرک‌های سیاسی، فعالیت گروهک‌ها و ایجاد اختلافات قومی و نژادی مواجه بود ولی امروز به اقتدار رسیده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان ابراز داشت: در ایام الله دهه فجر امسال طرح‌های بزرگ با اعتبارات چشمگیری در نقاط مختلف استان زنجان به بهره برداری رسیده و اشتغال خوبی ایجاد می‌شود.

امام جمعه زنجان گفت: ۴۲ سال قبل شهرها و روستاهای کشور از زیرساختهایی از قبل برق، گاز، تلفن و راههای ارتباطی بی بهره بود و محور زنجان با تهران شوسه بود در حالی که هم اکنون تمامی اصلی و بیش از ۸۷ درصد راههای روستایی استان آسفالته است.

ایشان ابراز داشت: امروز تمام روستاهای استان زنجان به نعمت برق بهره مند هستند.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید