امروز یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403 - Sun 05 19 2024

منو


فعال شدن واحدهای تولیدی در زنجان یک کار جهادی است

آیت الله علی خاتمی شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد پیشگیری از کرونا در محل استانداری زنجان، از خدمات شبانه روزی کادر به بیماران کرونایی در استان تشکر کرد و گفت: در این فصل گرما انصاف نیستی عده‌ای با نزدن ماسک کار کادر درمانی را زیاد کنند.

وی اظهار کرد: کادر درمانی استان در زمینه رسیدگی به بیماران از جان و دل مایه می‌گذارند و مردم باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به قطع زنجیره کرونا کمک کنند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، با بیان اینکه نزدن ماسک گناه است، گفت: درگیر شدن یک نفر به بیماری کرونا توسط فردی که ماسک نزده بزرگترین جرم و است مستحق پرداخت دیه می‌باشد.

خاتمی تاکید کرد: افرادی که در این شرایط بحرانی کرونا فعالیت‌های خوبی را انجام می‌دهند و در تولید ماسک و فعال نگه داشتن واحدهای تولیدی و صنعتی تلاش می‌کنند، کار جهادی انجام می‌دهند و کارشان قابل تقدیر است.

وی افزود: کشورمان و به تبع استان زنجان ۶ ماه است که گرفتار کرونا شده است ولی سرمایه گذاران و افرادی هستند که تولید را سر پا نگه داشتند و کارشان بسیار ارزشمند و مهم است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ضروریات است، تصریح کرد: زدن ماسک توسط مردم به کادر درمانی و مقابله با بیماری کرونا بسیار کمک می‌کند.

خاتمی با بیان اینکه زنجانی‌ها در کمک به نیازمندان در این شرایط سخت جامعه بسیار خوب درخشیدند، افزود: باید انجام چنین کارهای خیرخواهانه و نیکوکارانه تداوم داشته باشد و این تجربه بسیار خوب بود و سایر استان‌ها هم از این تجربه استفاده کردند.

وی ابراز داشت: مایه دلخو شی نیست که ۲۰۰ انسان روزانه بر اثر بیماری کرونا فوت می‌کنند و برخی افراد بی تفاوت از این قضیه رد شوند و باید بدانیم نجات یک انسان باعث تداوم حیات وی می‌شود و باید این روحیه تقویت شود.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید