امروز جمعه, 07 ارديبهشت 1403 - Fri 04 26 2024

منو


گفت و گو با خبرنگار موج رسا

  • نوشته شده توسط مدیر سایت
  • دسته: مصاحبه ها
  • بازدید: 311

آیت الله خاتمی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا با تبریک ولادت با سعادت پیامبر اکرم(ص) و آغاز هفته وحدت اظهار داشت: دشمنان قصد دارند با ذکر تاریخ‌ های مختلف برای ولادت پیامبر گرامی اسلام در بین مسلمانان اختلاف افکنی کنند در حالی که پیامبر خود مایه وحدت است.
وی با بیان اینکه با موقع شناسی علمای فقید و عالی قدر از جمله امام خمینی (ره) این نقطه اختلاف به عنوان هفته وحدت اعلام شد، افزود: این نامگذاری موجب شد تا دشمنان نتوانند به اهداف خود دست یابند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه مسلمانان در برخی از امور دارای نقاط مشترکی هستند، تصریح کرد: توجه به این نقاط مشترک می تواند عامل وحدت بین شیعه و سنی باشد.
 آیت الله خاتمی هفته وحدت را عامل همبستگی و اتحاد بیشتر بین مسلمانان عنوان کرد و افزود: باید این عامل در طول ایام سال تقویت و تداوم داشته باشد.
وی نامگذاری هفته ای به نام هفته وحدت را یکی از عوامل مهم وحدت و انسجام بیشتر در بین مسلمانان دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان می خواهند با برجسته کردن نکات کوچک و فرعی به اختلافات میان مسلمانان دامن بزنند.
امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه جشن ولادت پیامبر گرامی اسلام از مهم‌ترین اعیاد مسلمانان است و باید به نحو مطلوبی برگزار شود، افزود: باید از این فرصت برای برگزاری جشن‌ های بزرگ استفاده شود.
آیت الله خاتمی بر ضرورت توجه به نقاط اشتراک بین شیعه و سنی تاکید کرد و گفت: دشمنان از عدم وحدت بیشترین استفاده را می‌کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید