امروز جمعه, 10 فروردين 1403 - Fri 03 29 2024

منو


بعد از پیروزی انقلاب اسلامی توطئه‌های مختلفی علیه نظام وجود داشته است

  • نوشته شده توسط مدیر سایت
  • دسته: مصاحبه ها
  • بازدید: 245

آیت‌الله خاتمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی توطئه‌های مختلفی علیه نظام اسلامی از سوی آمریکا و ایادی استکبار وجود داشته است و بعد از سال‌ها نیز این توطئه‌ها برای شکست انقلاب همچنان وجود دارد.

وی با بیان اینکه در سال 78 دشمن وقتی از جنگ علیه نظام مایوس شد، 10 سال فعالیت کرد تا توطئه سال 78 را به وجود آورد و افزود: دشمن فکر نمی‌کرد در این توطئه شکست را بپذیرد.

امام جمعه زنجان تصریح کرد: لطف خداوند متعال، رهبری مقام معظم رهبری و حضور مردم در صحنه موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان شد.

وی با بیان اینکه در سال 88 به بهانه تقلب در انتخابات اغتشاشاتی در کشور ایجاد شد، افزود: به دلیل اغتشاشات هشت ماه کشور ناامن شد و رکود اقتصادی در کشور ایجاد شد.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه در چنین شرایطی دشمنان به ویژه عوامل آمریکایی منتظر خواندن فاتحه انقلاب بودند، تصریح کرد: دشمن تلاش داشت افرادی در نظام اسلامی روی کار آیند که به نفع آن‌ها باشد.

وی با اشاره به اینکه توهین به مقدسات، امام، رهبری و عاشورای حسینی از توطئه‌های دشمنان بود، ادامه داد: حرکت زشت در روز عاشورا از دیگر توطئه‌های دشمنان محسوب می‌شد.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه مردم برای مقابله با توطئه‌ها وارد صحنه شدند، افزود: 9 دی یکی از روزهای سرنوشت‌ساز در کشور محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران سربلند از این آزمایش خارج شدند، تصریح کرد: مردم روز 9 دی وارد صحنه شده و توانستند دین خود را به نظام ادا کنند.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه مردم با صلابت تمام وارد صحنه شده و سبب باطل شدن سحر توطئه‌های دشمنان شدند، افزود: این حضور موجب یاس دشمنان داخلی و خارجی شد.

وی با تقدیر از حضور هوشیارانه مردم در روز انسجام و وحدت ملی، خاطرنشان کرد: در آن روز مقام معظم رهبری با صلابت، قدرت مدیریت ولی فقیه را به جهان نشان دادند.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه اگر قدرت ولایت و شخص مقام معظم رهبری نبود، دشمن به هدف خود می‌رسید، گفت: پیوند باشکوه امت و امامت موجب شکست توطئه دشم

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید