امروز جمعه, 10 فروردين 1403 - Fri 03 29 2024

منو


اهمیت نقش جوانان در ایجاد نشاط و پویایی جامعه

 

 

 آیت‌الله علی خاتمی و اسداله درویش امیری با انتشار پیامی فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان را که از 16 لغایت 22 اردیبهشت ادامه دارد، به جوانان برومند ایران اسلامی تبریک گفته و بر اهمیت نقش جوانان در ایجاد نشاط و پویایی جامعه و ضرورت توجه به مطالبات این قشر تاکید کردند. 

در این پیام آمده است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
روزگار جوانی، ایامی سراسر شور و طراوت و شادابی است و جوان همچون ستون های استوار به مثابه خون، در رگهای جامعه جریان دارد که به جسم اجتماع انسانی، جان می بخشد و هر مجموعه ای را به تحرک و پویایی وا می‌دارد.
در جامعه اسلامی ایران که اکنون، راهی پر فراز و نشیب به سمت تعالی و پویایی می پیماید، نقش نیروهای جوان و پرتلاش انکارناپذیر است.
نسلی که اگر دانش، انگیزه، تعهد و تخصص خود را در کنار تجارب بی بدیل و حمایت ها و هدایت های بزرگان و پیشکسوتان به کار گیرد، بی شک می تواند در میدان های علم و عمل، سرآمد شده و آینده ای درخشان برای کشور رقم زند.
جوانان آگاه و توانمند امروز به منزله سرمایه های اجتماعی عظیمی هستند که مسئولیت ساختن ایرانی آباد و آزاد را بردوش دارند و چنانچه از برنامه ریزی و سیاست‌گذاری های صحیح برخوردار باشند، با غلبه بر چالشها در مسیر توسعه گام نهاده و سیمای درخشانی از آینده را برای ملت به ارمغان می آورند.
از این رو توجه جدی به مطالبات و اندیشه های این نسل پویای جامعه، می تواند در رفع موانع پیشرفت کشور و هموار نمودن مسیر توسعه گام موثری به شمار آید.
لذا ضمن تبریک ایام ولادت حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان به تمامی ملت شریف ایران به ویژه جوانان کشور و استان زنجان، امیدواریم جوانان برومند این مرز و بوم با اتکال به خداوند متعال در جهت تحقق منویات رهبرعزیزمان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای و بارورتر نمودن درخت سبز انقلاب اسلامی در کشور، بیش از پیش توانا و کوشا باشند.

علی خاتمی 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان

اسداله درویش امیری
استاندار زنجان

 

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید