امروز شنبه, 01 ارديبهشت 1403 - Sat 04 20 2024

منو


پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

آیت‌الله علی خاتمی به همراه اسداله درویش امیری در پیام مشترکی به مناسبت 31 شهریور، سالروز آغاز هفته دفاع مقدس، همزمان با ایام ماه محرم، با ارج نهادن به رشادت‌های شهدا، ایثارگران و خانواده‌های آنان در 8 سال دفاع مقدس، پاسداشت این ایام را موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، تقویت روح معنویت و طراوت اجتماعی به ویژه در میان نسل جوان و زمینه ساز استمرار فرهنگ متعالی ایرانی- اسلامی دانستند.

در این پیام آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

ایام هفته دفاع مقدس امسال که با شروع ماه محرم و نهضت سرخ عاشورا تقارن یافته، یادآور جانفشانی شهدا و ایثارگران عزیزی است که با اقتدا به ثارالله، مسیر آزادگی را برگزیدند. این ایام طلیعه جاودانه همبستگی ملی در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و میهن است که در دوران جنگ تحمیلی با نثار خون هزاران شهید و ایثارگری‌های جانبازان و آزادگان سرفراز در دفاع از حریم این سرزمین تجلی یافت و در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی به ثبت رسید.

موفقیت‌های امروز کشور و نظام اسلامی مرهون تلاش‌ها و رشادت‌های دلاورمردانی است که در دوران 8 سال دفاع مقدس جانانه در مقابل دشمن ایستادگی کردند تا حتی یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان نیفتد و امروزه نیز راه سرخ ایثار و مقاومت آن بزرگمردان تاریخ از سوی سرداران امنیت و آرامش، مدافعین حرم و دلاوران حوزه دیپلماسی دنبال می‌شود تا بار دیگر نقشه شوم دشمنان در خدشه‌دار کردن امنیت و آسایش مردم ایران عزیز و مقابله با توان علمی دانشمندان داخلی خنثی شود.

پاسداشت یاد و خاطره از خودگذشتگی‌های شهدا و ایثارگران و خانواده محترم آنان در این روزگار ضرورتی انکار ناپذیر است که ضمن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، به تقویت روح معنویت و طراوت اجتماعی به ویژه در میان نسل جوان منجر شده و زمینه ساز استمرار فرهنگ متعالی ایرانی- اسلامی خواهد بود.

 ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، امید آن داریم که در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، در سایه رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا و رهبر فرزانه انقلاب، حضرت آیت اله العظمی خامنه‌ای با انگیزه و تلاشی مضاعف در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی گام نهاده و همگان در این راستا از هیچ کوششی دریغ نکنند.

علی خاتمی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید