امروز پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403 - Thu 04 25 2024

منو


فلسطین نیازمند حمایت جهان اسلام است

  • نوشته شده توسط مدیر سایت
  • دسته: مصاحبه ها
  • بازدید: 826

حضرت آیت الله علی خاتمی روز پنجشنبه بمناسبت روز قدس در مصاحبه با خبرنگاران فرمود : در شرایطی که جهان استکبار و کفر دست در دست هم برای دفاع از رژیم غاصب پیش می روند، باید در سنگر دفاع از مظلومان فلسطین ایستاد.
امام جمعه زنجان یادآورشد: دفاع از مردم فلسطین با حضور در راهپیمایی روز قدس، مانع فراموش شدن جنایت های رژیم غاصب اسرائیل می شود.
آیت الله خاتمی تاکید کرد: همانگونه که بنیانگذار کبیر نظام جمهوری اسلامی اعلام کردند، اسرائیل سفاک، غده سرطانی منطقه است و باید نابود شود، حضور در راهپیمایی روز قدس گامی در همین مسیر به شمار می آید.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان نابودی را سرنوشت غیر قابل گریز رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کرد امام جمعه زنجان گفت: امروز تمام چالش ها و درگیری های منطقه خاورمیانه حاصل تمام توطئه هایی است که همین رژیم برای جهان اسلام طراحی کرده است.
نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: حضور تمام مسلمانان در راهپیمایی روز قدس، اتحاد جهان کفر و استکبار را بر هم می ریزد و توطئه های آنان را خنثی می کند.
آیت الله خاتمی ادامه داد: امروز جهان اسلام در شرایط حساسی به سر می برد و حضور گسترده و متحد مسلمانان در راهپیمایی روز قدس را می طلبد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: بیش از 60 سال از حضور رژیم غاصب اسرائیل در منطقه خاورمیانه و غصب فلسطین سپری می شود و طی این مدت، منطقه هیچ آرامشی به روی خود ندیده است.
آبت الله تاکید کرد: همه مسلمانان باید متحد و یکپارچه برای نابود سازی این غده سرطانی گام بردارند و به حمایت از همدیگر برخیزند.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید