امروز پنج شنبه, 09 فروردين 1403 - Thu 03 28 2024

منو


پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

حضرت آیت اله شیخ علی خاتمی به همراه اسداله درویش امیری در پیام مشترکی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال 1358 به فرمان حضرت امام خمینی ( ره ) ، به اهمیت حضور و تلاش های جوانان غیور در این نهاد مقدس تاکید کردند.

در این پیام آمده است؛

و اَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّه

در ماههای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی و اندکی پس از استقرار نظام جمهوری اسلامی، در ایامی که شهرهای ایران اسلامی مورد هجوم دشمنان و گروهک های وابسته به بیگانگان قرار گرفت،حضرت امام خمینی(ره) معمار انقلاب در دوم اردیبهشت۱۳۵۸ فرمان تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را صادر فرمودند و جوانان غیور و پایبند به آرمان های امام راحل،انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی در نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دفاع از کشور و حفظ مملکت پرداختند.

همواره یاد شهدای والامقام سپاه که در مبارزه با منافقین و گروهک های الحادی و نیز فرماندهان شجاع و مخلصی که در خط مقدم جبهه های نبرد حق علیه باطل شربت شهادت نوشیدند، در حافظه تاریخی ایرانیان جاودانه خواهد ماند. ضمن گرامیداشت یاد ایثار و فداکاریهای این عزیزان، امید است نهاد انقلابی سپاه پاسداران با تلاش در راستای تحقق آرمان های مکتبی و انسانی نظام مقدس جمهوری اسلامی، منویات رهبر فرزانه انقلاب، فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت اله العظمی خامنه ای و حفاظت از ارزش های جامعه اسلامی ایران كه براساس اسلام ناب محمدی (ص) تعیین شده است، همیشه کوشا، سربلند و سرافراز باشند.

 علی خاتمی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان

اسداله درویش امیری
استاندار زنجان

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید