امروز پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403 - Thu 04 25 2024

منو


گفت و گو با خبرنگار ایرنا بمناسبت سالروز کودتای 28 مرداد سال 32

  • نوشته شده توسط مدیر سایت
  • دسته: مصاحبه ها
  • بازدید: 321

استکبار جهانی از هیچ خباثت و دسیسه چینی علیه نظام اسلامی دریغ نمی کند.

آیت الله علی خاتمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، به سالروز کودتای 28 مرداد سال 32 اشاره کرد و براندازی دولت قانونی مصدق را توطئه ای آمریکایی و انگلیسی علیه ایران برشمرد.

وی یادآورشد: این کودتا ننگی دیگر در تاریخ سیاست دولت مستکبر آمریکا محسوب می شود.

آیت الله خاتمی اظهار کرد: با کودتای استکبار محمدرضا پهلوی که از ایران گریخته بود، بار دیگر به کشور بازگشت و 25 سال دیگر به جنایت و خیانت های خود ادامه داد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه دولت مستکبر آمریکا برای سلطه بر سیاست و حکومت ایران پس از کودتای 28 مرداد تا پیروزی انقلاب توطئه ها و دسیسه های مختلفی را پیاده و اجرا کرده است، بیشترین سرمایه گذاری این دولت مستکبر را مربوط به سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به نظام عنوان کرد.

وی تصریح کرد: ملت و دولت ایران با مردم آمریکا هیچ مشکلی ندارد و مشکل و دشمن اصلی مقابل جمهوری اسلامی، دولت مستکبر آمریکا است.

آیت الله خاتمی به خوی استکباری و سلطه گری دولت آمریکا اشاره کرد و از نقش پررنگ و تاثیر گذار استکبار جهانی بر ماندگاری و روی کار آمدن دولت ها در کشورهای مختلف خبر داد.

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان به بی تاثیر بودن توطئه ها و دسیسه های استکبار جهانی علیه نظام اسلامی اشاره کرد و مهمترین علت عدم تحقق برنامه های دولت مستکبر آمریکا در ایران اسلامی را مقاومت، هوشیاری و بصیرت ملت در مقابل دشمنان برشمرد.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید