امروز پنج شنبه, 09 فروردين 1403 - Thu 03 28 2024

منو


قدردانی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس

  • نوشته شده توسط مدیر سایت
  • دسته: مصاحبه ها
  • بازدید: 864

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس طی بیانیه مشترکی قدردانی کردند.

http://img7.irna.ir/1395/13950412/82133474/82133474-70835816.jpg

در این بیانیه مشترک آمده است: زنجان دیروز شاهد خلق حماسه ای دیگر بود. مردم مومن و روزه دار استان زنجان در راهپیمایی روز قدس ثابت کردند که با آگاهی و بصیرتی ستودنی همچنان در مسیر دفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطین پایدار و استوار هستند و با خلق حماسه ای بزرگ در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، یکبار دیگر فریاد مظلومیت و عدالت خواهی مردم فلسطین اشغالی را به گوش جهانیان رساندند.
در ادامه این بیانیه آمده است: مردم با حضور خود در این راهپیمایی بزرگ با ارزش های انقلاب اسلامی، آرمان های امام راحل(ره) و شهدا تجدید میثاق کرده و دل رهبر معظم انقلاب و خانواده معظم شهدا را شاد و دشمنان را مایوس کردند.
در ادامه این بیانیه مشترک آمده است: مردم ولایت مدار استان زنجان در روز قدس ضمن ابراز همدردی با آلام و دردهای زنان، کودکان و مردم مظلوم فلسطین، ثابت کردند که شعار مرگ بر اسرائیل و مبارزه با ظلم و تجاوز، آرمان همه ایرانیان است و نشان دادند که فلسطین نه در محدوده کوچک جغرافیایی آن، بلکه در وسعت قلبهای تمام مسلمان جای دارد.
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان در این بیانیه آورده اند: از همین رو به مصداق 'من لم یشکر المخلوق ، لم یشکر الخالق' وظیفه خود می دانیم از خلق حماسه شکوه و عظمت اقشار مختلف مردم بیدار و همیشه در صحنه استان تقدیر و تشکر کرده و قدوم پر مهر آنان را برای حضور گسترده و پر شور در راهپیمایی روز جهانی قدس ارج می نهیم.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید