امروز شنبه, 01 ارديبهشت 1403 - Sat 04 20 2024

منو


گفتگو با خبرنگار مهر درباره کشتار مردم بی دفاع غزه

  • نوشته شده توسط مدیر سایت
  • دسته: مصاحبه ها
  • بازدید: 279

آیت الله  خاتمی:
غزه صحنه بزرگترین جنایت ها در عرصه حق انسانیت و کرامت انسانی است.

 آیت الله خاتمی در گفتگو با خبرنگار مهر،  افزود: کشتار مردم بی دفاع غزه نقض آشکار حقوق بشر از سوی مدعیان دفاع از آن محسوب می شود و این امر  برخورد دوگانه و غیرعقلانی با مسئله حقوق بشر  توسط این مجامع و کشورها را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه امروز دنیای استکبار در تلاش برای تضعیف جهان اسلام و از بین بردن وحدت بین مسلمانان تلاش می کند ادامه داد:  دنیای استکبار برای تحقق این هدف شوم خود از  هر ابزار و حربه ای استفاده می کند.

 آیت الله خاتمی افزود: همسویی برخی کشورهای عربی و  اسلامی با دنیای استکبار و یاغی گرهای رژیم اشغالگر قدس باعث شده است مسئله جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و فلسطین تدوام داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، با بیان اینکه  کشتار مردم بی‌دفاع غزه نشان از استیصال رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی است گفت: سکوت مجامع مدعی دفاع از حقوق بشر در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی نشان از  دروغ بودن ادعایشان است.

 آیت الله خاتمی با بیان اینکه امروز حقوق بشر در غزه و فلسطین به شدت تضییع می شود ادامه داد: امروز حقوق بشر و کرامت انسانی ملت فلسطین در  سایه بی توجهی و سکوت  برخی دولت های عربی و اسلامی به دست دوستان آنها از بین می رود.

وی بی اعتنایی رژیم صهیونیستی را به قوانین و مقررات بین المللی و تنقض آشکار حقوق بشر را در سایه حمایت بی قید و شرط آمریکا عنوان کرد و حمله و تخریب  مدرسه سازمان ملل در فلسطین را با حمایت صریح و بی چون و چرای آمریکا دانست و گفت: در حالی که ملت های جهان بر علیه جنایت رژیم جنایتکار و جعلی اسرائیل اعتراض و تظاهرات می کنند مجلس سنای آمریکا برای تقویت ارتش جهنمی اسرائیل غاصب بودجه تصویب کرده و اسلحه ارسال و برای تقویت آنها بودجه تصویب می کند.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید