امروز پنج شنبه, 30 فروردين 1403 - Thu 04 18 2024

منو


پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان به مناسبت رحلت آیت اله هاشمی رفسنجانی

 

 

 

 

خبر ضایعه دردناک ارتحال عالم عامل، یار دیرین امام و رهبری، استوانه جهاد و مبارزه بر علیه طاغوت و مدافع مستحکم انقلاب و نظام، مرحوم آیت الله  اکبر هاشمی رفسنجانی، موجب تأسف عمیق و تألم بسیار گردید.

آن فقید مجاهد و همراه همیشگی امام راحل و رهبر معظم انقلاب و مبارز خستگی‌ناپذیر سالهای دشوار مبارزه که تمام توان و هستی خویش را در راه پیروزی انقلاب اسلامی صرف نمود و پس از پیروزی نهضت مردمی به رهبری امام خمینی(ره) همراه با اقشار مختلف مردم عمر با عزت خود را در مسئولیتهای مختلف خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و به ثمر رسیدن دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی و پاسداشت خون شهدا و ایثارگران گذراند.

 لذا این ضایعه تأسف‌بار را به آستان مقدس حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفداء، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای دامت برکاته، ملت شریف ایران اسلامی، مراجع عظام تقلید، تمامی مسئولین لشکری و کشوری، علاقمندان و ارادتمندان و بالاخص بیت معظم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای جمیع بازماندگان صبر جمیل و برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی را مسألت می نمائیم.

 

 

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید