امروز جمعه, 31 فروردين 1403 - Fri 04 19 2024

منو


بنیاد شهید کشور از آیت‌الله خاتمی بعنوان آزاده و جانباز تجلیل کرد

طی مراسمی مدیرکل، معاونان و دیگر مسئولان استانی از طرف بنیاد شهید کشور  در حضور جمع کثیری از مردم شهید پرور خطه غواصان دریادل از آیت الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به عنوان جانباز جنگ تحمیلی و آزاده سرافراز با اهداء لوح تجلیل به عمل آوردند.
در این مراسم آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه خانواده‌های شهدا همیشه در صحنه حضور پررنگی دارند، افزود: این حضور مفهوم ارزشمندی دارد یعنی آنان در عمل نشان می‌دهند که راه امام راحل و شهدا همچنان ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه شهادت مسیر رسیدن به سعادت است، اظهار کرد:  ردم در 22 بهمن ماه برای تجدید میثاق با معمار کبیر انقلاب اسلامی، شهداء و بیعت دوباره با امام مسلمین رهبر حکیم و فرزانه انقلاب به صحنه آمدند.
آیت‌الله خاتمی تصریح کرد: امسال برای سی و نهمین سال مردم با وجود سرما و برف در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاضر شدند؛ حضوری که  نشان از پایبندی جامعه به انقلاب اسلامی است.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه مقارن شدن پیروزی انقلاب اسلامی با ایام فاطمیه باعث خواهد شد که مراسم عزاداری حضرت زهرا (س) بانوی بزرگوار اسلام با شکوهی خاص برگزار شود، ادامه داد: حضور خانواده شهدا، روحانیون، بازاریان و ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان از وحدت و همدلی دارد.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید