امروز جمعه, 10 فروردين 1403 - Fri 03 29 2024

منو


آمادگی استان زنجان برای امدادرسانی به مناطق زلزله زده

آیت‌اله علی خاتمی و اسداله درویش امیری در پیام مشترکی، آسیب دیدن جمعی از هموطنان در حادثه زلزله شب گذشته در استان‌های غربی کشور به خصوص استان کرمانشاه را موجب تاسف دانسته و ضمن ابراز همدردی با حادثه دیدگان این مناطق، آمادگی کامل استان زنجان برای امدادرسانی به مردم حادثه دیده و نیروهای امدادی در این مناطق را اعلام کردند.

در متن این پیام آمده است

بسم ا... الرحمن الرحیم

وقوع زمین لرزه شب گذشته و جان باختن و آسیب دیدن شمار زیادی از هموطنان عزیز در استان‌های غرب کشور به خصوص استان کرمانشاه بر اثر این حادثه غم‌بار، موجب تاسف و تاثر گردید.
ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با بازماندگان جانباختگان و تمامی آسیب دیدگان این واقعه دلخراش، برای عزیزان سفر کرده علو درجات و غفران الهی و برای بازماندگان و حادثه دیدگان، صبر جمیل و التیام و آرامش مسئلت می‌نماییم. 
استان زنجان نیز آمادگی کامل خود را برای اعزام نیروهای امدادی و تخصصی و کمک رسانی به مناطق و استان‌های غرب کشور اعلام می‌دارد، امید است با همت و مجاهدت نیروهای پرتلاش امدادی و مدیریت بحران، از بروز خسارات بیشتر در این مناطق جلوگیری شود و با انجام اقدامات پیشگیرانه مناسب در سراسر کشور از ویرانی و خرابی های احتمالی در بروز چنین حوادثی جلوگیری شود.

علی خاتمی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان

اسداله درویش امیری 
استاندار زنجان

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید