امروز سه شنبه, 04 ارديبهشت 1403 - Wed 04 24 2024

منو


نماینده ولی فقیه در استان به همراه استاندار زنجان در پیام مشترکی درگذشت رضا جعفری و وحید محمدی دو امدادگر جوان زنجانی در شهرستان خدابنده را تسلیت گفتند

آیت‌الله علی خاتمی و اسداله درویش امیری در پیام مشترکی درگذشت رضا جعفری و وحید محمدی دو امدادگر جوان زنجانی در اثر حادثه ریزش دیواره های چاه در روستای استرود شهرستان خدابنده را تسلیت گفتند.

در متن پیام آمده است؛
انا لله و انا الیه راجعون
خبر درگذشت دو امدادگر جوان، رضا جعفری و وحید محمدی از تلاشگران جمعیت هلال احمر زنجان موجب تاسف و تاثر قلبی شد.
در حادثه تلخ ریزش دیواره های چاه در یکی از روستاهای شهرستان خدابنده، این دو جوان برومند امدادگر در حین امدادرسانی به مصدومین حادثه جان خود را از دست دادند و با عروج خود در راه نجات جان انسان ها، بار دیگر شکوهی از فداکاری و ایثار در عرصه امدادرسانی و خدمت را به نمایش گذاشتند.
زندگی پر فراز و نشیب و پر حادثه نیروهای خدوم انقلاب اسلامی از جمله امدادگران هلال احمر، همواره سرشار از درس‌های ایثار و از خود گذشتگی است که با به خطر انداختن جان خود، به صورت داوطلبانه، لباس خدمت به تن کرده و بدون هیچ چشم‌داشتی به یاری هموطنان خود می شتابند و برخی در این راه جان شیرین خود را از دست می دهند.
درگذشت رضا جعفری و وحید محمدی، این دو امدادگر عزیز را به جمعیت بزرگ هلال احمر و خانواده ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خالق متعال برای آن نجاتگران سفر کرده، طلب رحمت و مغفرت، و برای تمامی بازماندگانشان صبری جمیل  مسئلت می‌نماییم.
علی خاتمی – نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان
اسداله درویش امیری – استاندار زنجان

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید