امروز شنبه, 01 ارديبهشت 1403 - Sat 04 20 2024

منو


پیام تسلیت آیت الله خاتمی در پی جاری شدن سیل و درگذشت جمعی از هموطنان

پیام تسلیت آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان بمناسبت ضایعه درگذشت جمعی از هموطنان در پی جاری شدن سیل :

در پیام تسلیت آیت اله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و اسداله درویش امیری استاندار زنجان بمناسبت ضایعه درگذشت جمعی از هموطنان در پی جاری شدن سیل در استان های آذربایجان غربی و شرقی و کردستان آمده است:

انالله وانا الیه راجعون

درگذشت دردناک تعدادی از هموطنان عزیزمان در حادثه جاری شدن سیل در استان های آذربایجان غربی و شرقی و کردستان را خدمت تمامی ملت شریف ایران بویژه مردم شریف استانهای آسیب دیده و خانواده های حادثه دیدگان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای از دست رفتگان این حادثه، مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانیم.

ضروری است در راستای کمک به آسیب دیدگان و کاستن از غم و اندوه حادثه دیدگان، از هیچ اقدامی کوتاهی نشود و مدیریت استان زنجان نیز بعنوان یکی از استان های همجوار، آمادگی کامل خود را در این زمینه اعلام می دارد.

امید است که با یاری خداوند متعال، در اسرع وقت زمینه امدادرسانی به حادثه دیدگان فراهم گردد و از بروز مجدد چنین حوادثی در کشور پیشگیری لازم بعمل آید.

ازخداوند بزرگ صحت و سلامتی رهبر عزیزمان و سربلند و پیروزی ملت ایران را خواستاریم.

علی خاتمی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان

اسدالله درویش امیری

استاندار زنجان

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید