امروز جمعه, 10 فروردين 1403 - Fri 03 29 2024

منو


مردم با حضور خود در انتخابات پشتیبانی خود را از نظام ‌ثابت می‌کنند

  • نوشته شده توسط مدیر سایت
  • دسته: مصاحبه ها
  • بازدید: 864

آیت‌الله علی خاتمی امروز در محل شعبه 72 زنجان پس از انداختن رأی خود به صندوق اظهار داشت: جمهوری اسلامی بر پایه مردم‌سالاری دینی بنا شده و دوام پیدا کرده و مردم در آن نقش تعیین‌کنند‌ه‌ای دارد.

ایشان با اشاره به حضور مردم در همه صحنه‌های مختلف پس از 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ابراز کرد: هر سال مردم با حضور خود در صحنه‌های مختلف از جمله انتخابات پشتیبانی خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه مردم برای نشان دادن وحدت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی پا به صحنه گذاشتند، بیان کرد: مردم زودتر از آغاز رأی‌گیری در شعب حاضر شدند تا در کار خیر پیشی بگیرند و بازدید از تعدادی از صندوق‌ها حاکی از استقبال خوب مردم است و مردم مثل همیشه دوستان را دلخوش و دشمنان را مأیوس می‌کنند.

امام جمعه زنجان وی تصریح کرد: مردم ولایی زنجان همواره نشان داده که مشارکت بالایی در عرصه‌های اجتماعی دارند و امیدواریم خداوند هم با این حضور مردم خیر و صلاح جامعه را رقم بزند.

آیت‌الله خاتمی ضمن تأکید به مردم برای حضور در نخستین ساعات رأی‌گیری در پای صندوق‌های رأی ابراز کرد: براساس آموزه‌های قرآن  انجام کار خیر در اول وقت اجر و ثواب بسیاری دارد و مردم با حضور خود در صحنه به همه درس می‌آموزند.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید