امروز جمعه, 10 فروردين 1403 - Fri 03 29 2024

منو


مصاحبه با خبرنگار ایرنا

  • نوشته شده توسط مدیر سایت
  • دسته: مصاحبه ها
  • بازدید: 351

امام جمعه زنجان :

خانواده ها از سخت گیری های بی مورد در امر ازدواج اجتناب کنند.

به گزارش ایرنا، آیت الله علی خاتمی روز چهارشنبه با بیان این مطلب به خبرگار ایرنا افزود: متاسفانه سخت گیری های نابجای خانواده ها موجب شده امر مهم ازدواج جوانان با مشکلات و معضلاتی مهم مواجه باشد.

وی یادآورشد: دین مبین اسلام در آیات و احادیث مختلفی شرایط ازدواج آسان را مطرح کرده و خانواده ها را از انجام کارهای بی مورد و پر زرق و برق برحذر داشته است.

آیت الله خاتمی افزود: دامن زدن به مشکلات در همان مرحله نخست خواستگاری و در خواست های نامعقول این امر مهم را با شکست مواجه می کند.

وی وضع مهریه های سنگین از سوی خانواده ها را مانعی مهم در تحقق امر ازدواج جوانان بیان و اظهار کرد: این امر با تغییر نگرش خانواده ها و توجه به معیارهای دیگر و مهم تر امکان پذیر است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ادامه داد: تسهیل شرایط و فراهم کردن امکانات لازم ازدواج جوانان باید در اولویت کاری مسوولان باشد.

وی مستحکم ترین بنا در دین اسلام را کانون خانواده بیان و خاطر نشان کرد: این کانون مهمترین رکن جامعه محسوب می شود و از این رو مسوولان و والدین باید شرایط ازدواج آسان و تشکیل خانواده ای با نشاط را بیش از گذشته فراهم کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید