امروز جمعه, 07 ارديبهشت 1403 - Fri 04 26 2024

منو


اجرای حکم اعدام شیخ نمر سقوط آل سعود را به دنبال دارد.

  • نوشته شده توسط مدیر سایت
  • دسته: مصاحبه ها
  • بازدید: 244

امام جمعه زنجان:
اجرای حکم اعدام شیخ نمر سقوط آل سعود را به دنبال دارد.


آیت‌الله شیخ علی خاتمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به صدور حکم اعدام شیخ نمر، عالم عربستانی اظهار کرد: در 10 روز گذشته جهان در شرایط سختی به سر می‌برد.

وی با اشاره به اینکه صدور حکم اعدام عالم مجتهد و انقلابی عربستان به جرم گفتن حق و دفاع از حقوق مظلومان و محرومان شیعه و سنی از توطئه‌های استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار محسوب می‌شود، افزود: جرم این عالم شیعه صحبت کردن در منبر بوده است.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه به جرم اعتراض به وضعیت شیعیان در عربستان حکم اعدام برای این عالم صادر شده است، ادامه داد: دشمنان هنگامی که وی را ترور کردند به مقصد نرسیدند و با صدور حکم اعدام وی درصدد اجرای اعمال ننگین خود هستند.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه صدور حکم اعدام برای این مجتهد عربستانی توطئه آمریکا است، خاطرنشان کرد: آمریکا درصدد است میزان حساسیت شیعه را نسبت به علما و روحانیون خود بسنجد.

خاتمی با بیان اینکه در صورتی که مسلمانان نسبت به این موضوع حساسیت نشان ندهند، برنامه‌های دشمن عملی‌تر می‌شود، یادآور شد: در صورتی که مسلمانان نسبت به این حکم اعتراض کنند که در چند روز گذشته نیز چنین بوده است، توطئه آمریکا خنثی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه باید اعتراضات مردم جهان نسبت به صدور این حکم ادامه یابد، خاطرنشان کرد: با اجرای این حکم حکومت شاهنشاهی سعودی سقوط می‌کند.

امام جمعه زنجان تصریح کرد: مسئولان سعودی باید در این زمینه عاقلانه رفتار کرده و اختیار خود را به آمریکا و ایادی استکبار ندهند.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه در صورت اجرای این حکم رژیم سعودی با مشکلات عدیده‌ای مواجه خواهد شد، ادامه داد: دشمنان از این اعدام در مدت کوتاهی سود می‌برند، اما عربستان با مشکلات زیادی مواجه خواهد شد.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید