امروز پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403 - Thu 04 25 2024

منو


موقعیت جغرافیایی در توسعه اقتصادی استان زنجان در نظر گرفته شود.

  • نوشته شده توسط مدیر سایت
  • دسته: مصاحبه ها
  • بازدید: 319

نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

موقعیت جغرافیایی در توسعه اقتصادی استان زنجان در نظر گرفته شود.

آیت‌­الله علی خاتمی در گفت‌­وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان زنجان اظهار کرد: تیم کارشناسی در استانداری زنجان جلسات کارشناسی متعددی را برگزار کرده و در این جلسات اولویت­‌ها تعیین شده است.

وی با بیان اینکه موارد مشخص شده، اولویت­‌هایی برای توسعه استان است، ابراز کرد: در این جلسات پیشنهادهایی برای اشتغال، ایجاد دانشگاه صنعتی، توسعه گردشگری و موارد دیگر در نظر گرفته شده است که در حضور رئیس جمهور مطرح می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان تصریح کرد: 2 بانده کردن ریل که در سفر مقام معظم رهبری به استان زنجان برای استان تصمیم گیری شده است از جمله مواردی است که در این سفر مطر ح می‌شود.

وی با بیان اینکه پیشنهادهای در نظر گرفته شده واقع بینانه است، عنوان کرد: بحث ایجاد فرصت­‌های شغلی در کشاورزی، صنعت، پالایشگاه، پتروشیمی و منطقه آزاد تجاری مطالعه شده که زمینه رونق و توسعه استان می­‌شود.

آیت‌­الله خاتمی  به موقعیت جغرافیایی استان زنجان اشاره کرد و گفت: منطقه سوق الجیشی زنجان، جاده ترانزیت، همجواری با 7 استان، بسترهایی برای بحث بارانداز و نزدیک بودن به استان­‌های مرزی از فرصت­‌هایی است که اگر استفاده شود سبب توسعه استان می­‌شود.

وی با بیان اینکه بحث­‌ها به واقعیت نزدیک هستند، خاطر نشان کرد: در سفر رئیس جمهور باید مسائل عملی و علمی مطرح شود تا توسعه استان را در پی داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان بیان کرد: رئیس جمهور پس از سفر قوی و نیرومندی که به سازمان ملل انجان داد زنجان را برای سفر استانی خود انتخاب کرده است.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور در دفاع از حقوق ملت ایران در سازمان ملل جانانه عمل کرد، ابراز کرد: مواضع رئیس جمهور سبب تمجید همه گروه‌­های سیاسی از رئیس جمهور شد.

آیت­الله خاتمی اظهار کرد: مردم ولایتمدار استان زنجان با شکوه تمام به استقبال رئیس جمهور بیایند و در استقبال از رئیس جمهور سنگ تمام بگذارند.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید