امروز جمعه, 07 ارديبهشت 1403 - Fri 04 26 2024

منو


زنجانی ها علاقه خود را به خادمان نظام اسلامی در استقبال از رییس جمهوری نشان دهند.

  • نوشته شده توسط مدیر سایت
  • دسته: مصاحبه ها
  • بازدید: 261

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان:

زنجانی ها علاقه خود را به خادمان نظام اسلامی

در استقبال از رییس جمهوری نشان دهند.

آیت الله علی خاتمی روز یکشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا افزود: زنجان صاحب مردمی مهمان نواز، شریف، نجیب و ولایتمدار است.

وی یادآورشد: رییس جمهوری پس از سفر موفقیت آمیز و غرور آفرین به نیویورک به عنوان نخستین مقصد سفرهای استانی، زنجان را انتخاب کرده است.

آیت الله خاتمی اظهار کرد: دولت تدبیر و امید در نخستین گام با سفر وزیر نیرو به زنجان زمینه آغاز عملیات اجرایی نیروگاه یک هزار مگاواتی را فراهم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: امید می رود این سفر، برای استان زنجان سرشار از خیر و برکت بوده و زمینه رشد و رونق اقتصادی این منطقه را فراهم کند.

وی بابیان اینکه کمیسیون های مختلفی برای شناسایی ظرفیت ها و مشکلات این استان تشکیل شده است و ابراز امیدواری کرد، با اجرای برنامه ریزی های انجام شده در این کمیسیون ها، فرصت لازم برای رونق اقتصادی زنجان ایجاد شود.

آیت الله خاتمی محل اصلی استقبال مردمی از رییس جمهوری را باشگاه کارگران زنجان خواند و خواستار حضور تمام علاقه مندان به خادمان نظام اسلامی در مراسم استقبال از دکتر روحانی شد.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید