امروز جمعه, 31 فروردين 1403 - Fri 04 19 2024

منو


داعش ماری که در آستین آمریکا پرورش یافت.

  • نوشته شده توسط مدیر سایت
  • دسته: مصاحبه ها
  • بازدید: 273

آيت الله خاتمي

داعش ماری که در آستین آمریکا پرورش یافت.

آیت الله علی خاتمی روز دوشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا، افزود: داعش از جمله گروه های تروریستی که آمریکا همچون القاعده و طالبان پرورش داد ولی برخلاف آنان امروز به دشمن این کشور تبدیل شده است.

وی یادآورشد: دولت مستکبر آمریکا با این هدف که این گروه تروریستی در کنار کشتار مسلمانان تصویری زشت و جنایت کار از مسلمانان را نمایش می دهد، دست به پرورش چنین گروهی زد.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه این گروه، تروریست های اجاره ای آمریکا و صهیونیسم بودند، اظهار کرد: امروز به نظر تاریخ قرار داد داعش با آمریکا و صهیونیسم به اتمام رسیده و دست از دوستی با آنان برداشته است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به واکنش مسلمانان سوریه و عراق در برابر گروه های تروریستی تکفیری سلفی و داعشی اشاره کرد و راهکار مقابله با این گروه را ایستادگی در کنار حفظ وحدت ملی برشمرد.

وی به فتوای آیت الله سیستانی در صدور حکم جهاد به تمام شیعیان عراق اشاره کرد و همراهی مفتی های اهل تسنن را گامی موثر برای نابودی این گروه تروریستی در عراق خواند.

آیت الله خاتمی تاکید کرد: امروز سران کشورهای غربی به این فکر فرو رفته اند که اگر داعش قصد حرکت به سوی کشور آنان را داشته باشد، چه تصمیمی باید اتخاذ کنند.

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان گفت: استکبار و صهیونیسم جهانی به این نتیجه رسیده است که باید مسلمانان به دست مسلمانان نابود شوند و از این رو بهترین شیوه مقابله با داعش از بین بردن آنان در همان کشور عراق است.

وی تصریح کرد: استکبار و صهیونیسم جهانی با پرورش گروه داعش دو هدف را در عراق و سوریه دنبال می کرد و آن اینکه مسلمانان به دست مسلمانان کشته و مانع از ایجاد اتحاد میان مسلمان با گسترش بیداری اسلامی شوند.

آیت الله خاتمی تاکید کرد: امروز باید همه مسلمانان برای خاتمه دادن به توطئه شوم استکبار در عراق متحد شده و با کنار گذاشتن اختلافات عقیدتی برای مقابله با دشمنان اسلام وارد میدان شوند.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید