امروز جمعه, 07 ارديبهشت 1403 - Fri 04 26 2024

منو


کلاس اخلاق کارکنان سپاه انصارالمهدی (عج) استان 10/3/93

  • نوشته شده توسط مدیر سایت
  • دسته: درس اخلاق
  • بازدید: 335

 

 

 

 

 

 

 

حضور شما را گرامی می دارم و ایام بسیار مبارک بعثت پیامبر اعظم (ص)را به همه شما تبریک عرض میکنم و آرزوی توفیقات روزافزون برای همه شما عزیزان سرباز ولایت از خداوند منان مسئلت دارم . انشالله خداوند سبحان به همه توفیق دهد تا بعنوان سرباز مقام معظم رهبری در انجام وظایف خود کوشا باشیم .
مبعث پیامبر اسلام (ص) تفضل پروردگار بر بنده های مومن خود بوده است و ازآنجائیکه غیر مسلمانان از این نعمت الهی استفاده نمی برند و خود را از آن محروم کرده اند ، از این رو برای مسلمانان جشن بزرگی محسوب می شود. همه پیامبران معجزاتی داشته اند اما قرآن ماندگارترین معجزه الهی است برای هدایت بشر، حضرت امام علی (ع) فلسفه بعثت پیامبران را اینگونه بیان میکنند که خداوند پیامبران را پشت سر هم فرستاده است تا پیمان فطری انسانها را استحکام ببخشد.خداوند همه انسانها را بر فطرت توحید آفریده است و انبیا هم نیز آمده اند استعدادهای فطری انسانها را از قوه به فعلیت برسانند که انقلاب ما هم نتیجه بعثت پیامبر است و روز ولادت امام حسین (ع) که تا امسال مصادف شده با 22 خرداد و حضرت سیدالشهدا (ع) خود را برای دفاع از دین الهی تقدیم درگاه باری تعالی کرده اند و بسیاری از جوانان این مرز و بوم نیز با تأسی به این امام همام جان خود را برای دفاع از مرز و بوم و دین اسلام در کف اخلاص گرفته و نام پاسدار را بر خود نهادند. با در نظر گرفتن ویژگیهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، مهمترین ویژگی آن عمل سیره امامان (ع) در دفاع از دین الهی اسلام است و دومین ویژگی آن در مردمی بودن این نهاد است که مهمترین رمز قوت و قدرت آن است .
 از همه عزیزیان تشکر و قدردانی میکنم و امیدوارم تذکر و رهنمودهای مقام معظم رهبری را بطور دقیق و با اخلاصی تمام عمل نمائیم تا بتوانیم ایران اسلامی را از شر دشمنان حفظ نمائیم.

 

 

 

 

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید