امروز یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403 - Sun 05 19 2024

منو


توسعه مطلوب با اجرای عدالت ممکن است

آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در بازدید از اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان از یادگاران امام راحل است.

ایشان با اشاره به اینکه مقاوم‌سازی در استان زنجان کمی با 100 درصد فاصله دارد که باید در این زمینه تلاش بیشتری شود، گفت: البته در حوزه طرح هادی فعالیت خوبی صورت گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان در مقوله خدمات استان آخر است، تصریح کرد: آمار سایر استان‌ها نشان دهنده این است که اشتغال آنها بسیار بیشتر است.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه باید تلاش شود که بستر و زمینه‌ای ایجاد شود که بحث اشتغال و همچنین معرفی استان به شکل جدی‌تری دنبال شود، افزود: برخی از استان‌ها مقدار شاخص گردشگری ندارند، ولی از ظرفیت‌های موجود خیلی بهتر از استان زنجان استفاده کرده‌اند.

ایشان وجود سلطانیه را یکی از ظرفیت‌های مهم برای استان زنجان عنوان کرد و گفت: البته کسی مقصر نیست، اما آنچه مسلم است ما آنطور که باید و شاید نتوانسته‌ایم از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه ساماندهی محیط روستایی یک خدمت ارزشمند برای فعالان این عرصه محسوب می‌شود، تصریح کرد: ما بیش از 10 میلیون جوان تحصیل کرده دانش آموخته داریم، در صورتی که برخی از این رشته‌ها بازار کار ندارد، از همین رو باید بازتعریف خوبی از رشته‌ها داشته باشیم.

ایشان با اشاره به اینکه اقدامات قابل توجهی در گسترش این رشته‌ها صورت گرفته است، افزود: البته با توجه به شتاب دنیا کم است، ولی بازهم اقدامات مثبت متعددی در این زمینه انجام گرفته است.

آیت‌الله خاتمی تصریح کرد: بنیاد مسکن استان در اجرای طرح های هادی، مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی، صدور اسناد مالکیت روستایی و احداث واحدهای مسکونی در سطح استان برای اقشار کم درآمد، موفق عمل کرده است .  
ایشان با بیان اینکه، استان زنجان ظرفیت‌های بسیاری در حوزه گردشگری دارد، ادامه داد: با ایجاد بسترهای لازم در حوزه گردشگری، می توان گام های موثری در راستای جذب گردشکر و درآمد زایی در سطح استان برداشت که خوشبختانه بنیاد مسکن استان در شناسایی روستاهای هدف گردشگری و تهیه طرح بافت های با ارزش روستایی عملکرد مطلوبی داشته است.

ایشان همچنین به حمله دیروز آمریکا به سوریه اشاره کرد و افزود: در برابر این حمله مجامع بین‌المللی گروه حقیقت یاب به سوریه فرستادند و گفت: سه کشور 120 موشک به این کشور زده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه علت این حملات فقط به خاطر این است که سوریه مسلمان است، گفت: این دین دین حقی است و مطابق با فطرت انسان‌ها و در حال توسعه است.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به جنایات در غرب آسیا، میانمار و ... گفت: با این حال امروز جمعیت مسلمان‌ها بزرگ است و در برگیرنده یک چهارم جمعیت جهان است.

ایشان با اشاره به اینکه توسعه مطلوب با اجرای عدالت ممکن است، تصریح کرد: البته توسعه عدالت نیز با اجرای خدمات متناسب و شایسته عملیاتی است.

  • photo_2018-04-17_17-19-14
  • photo_2018-04-17_17-19-29
  • photo_2018-04-17_17-19-35
  • photo_2018-04-17_17-19-41
  • photo_2018-04-17_17-19-49

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید