امروز سه شنبه, 04 ارديبهشت 1403 - Tue 04 23 2024

منو


مردم ایران بار دیگر اقتدار نظام را به نمایش می‌گذارند

  • نوشته شده توسط مدیر سایت
  • دسته: خبر های مرتبط
  • بازدید: 583

 

خطبه های نماز جمعه 7 اسفند 94

نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه زنجان:

مردم ایران بار دیگر اقتدار نظام را به نمایش می‌گذارند/ انتخابات نمایش اقتدار است.

آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زنجان اظهار داشت: مردم ایران همچون صحنه‎های مختلف دفع از نظام اسلامی به توصیه مقام معظم رهبری و مراجع تقلید، احساس تکلیف شرعی کرده و پای صندوق‌های رای حاضر شده‎اند.

وی ادامه داد: از دیدگاه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، همه کسانی که رای داده‌اند برنده انتخابات محسوب می‌شوند، چراکه به تکلیف شرعی خود عمل کرده و به قصد قربت وارد میدان انتخابات شده‌اند.

خطیب جمعه زنجان افزود: مردم با حضور در انتخابات مردم‌سالاری را به نمایش گذاشته و با تمکین در برابر قانون به وظیفه شرعی خود عمل می‎کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان اولین وظیفه مجلس شورای اسلامی را قانون‌گذاری عنوان کرد و گفت: نمایندگان باید نسبت به این موضوع حساس باشند.

آیت‎الله خاتمی با اشاره به دیدگاه مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت انتخابات گفت: از دیدگاه رهبری «قانون، ریل‌گذاری برای کشور است. ریل مملکت ما به سمت رشد و تعالی و تمدن‌سازی برای جهان اسلام و بشریت است. اگر این ریل از لحاظ فرهنگی، سیاسی، اقتصادی کج شود مملکت ما به رشد و تمدن‌سازی نمی‌رسد. مجلس ریل‌گذاری برای حرکت سایر دستگاه‌ها انجام می‌دهد. تنقیح قوانین باعث استحکام ریل‌گذاری و حرکت سایر دستگاه‌ها می‌شود و اگر در برنامه‌ریزی جامع موفق باشیم و مجموع قوانین کشور را به درستی تنقیح کنیم، گامی درست برداشته‌ایم».

خطیب جمعه زنجان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر این‌ که «ملت ایران نه مجلس دولتی می‌خواهد و نه مجلس ضد دولتی» یادآور شد: رهبر انقلاب فرمودند که ملت ایران مجلسی می‌خواهد که متدین، متعهد، شجاع، فریب‌نخور، مقاوم در مقابل زیاده‌خواهی‌ها و طمع‌ورزی‌های استکبار، معتقد به اقتصاد برون‌زا، آشنا با درد مردم، مصمم به حل مشکلات مردم باشد و مرعوب آمریکا نشود و به وظایف قانونی خود عمل کند.

امام جمعه زنجان مجلس خبرگان رهبری را ستون خیمه انقلاب عنوان کرد و تصریح کرد: ولایت‌فقیه هدایت‌کشتی انقلاب را برعهده دارد.

 وی ادامه داد: قوای‌ قضاییه و مجریه نیز برای مدیریت، اعمال قانون و سیاست‌گذاری در جزء باید به قوه‌مقننه تکیه کرده و نظارت‎های لازم را داشته باشند.

ایشان انتخابات را مانوری سیاسی به منظور اقتدار ملی و ایستادگی در برابر دشمنان دانست و گفت:در طول جریان تبلیغات، طرفداران برخی کاندیداها به بهانه تحلیل، غیبت برخی کاندیداهای دیگر را کردند.

امام جمعه زنجان گفت: توهین‌کنندگان به جریان رقیب، در برابر پیش‌گاه خداوند مسئول هستند و ضروری است پس از انتخابات، رفاقت جایگزین رقابت شود.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید