امروز جمعه, 31 فروردين 1403 - Fri 04 19 2024

منو


پیام تسلیّت حضرت آیت الله شبیری زنجانی

پیام تسلیّت مرجع عالی قدر حضرت آیت الله شبیری زنجانی به مناسبت رحلت استاد برجسته حوزه علمیه زنجان

به مناسبت در گذشت حجة الإسلام و المسلمین آقای حاج شیخ محمد تقی خاتمی قدّس سرّه، حضرت آیت الله العظمی شبیری زنجانی دام ظلّه پیام تسلیتی صادر فرمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله العظمی شبیری زنجانی دام ظلّه، معظمٌ له در این پیام ضمن تسلیت این مصیبت مولمه، از خدمات آن عالم وارسته تجلیل و برای ایشان طلب مغفرت کردند.

متن پیام معظمٌ له به این شرح است:

 

باسمه تعالی

جناب مستطاب ملاذ الأنام حجة الإسلام آقای حاج شیخ علی خاتمی امام جمعه محترم دامت برکاته

خبر رحلت زاهد متقی و بقیة السلف الصالح حجة الإسلام و المسلمین آقای حاج شیخ محمد تقی خاتمی قدّس سرّه موجب تألّم و تأسّف گردید. خدمات ارزشمند آن فقید سعید به مردم شریف این دیار و حوزه علمیه زنجان همواره در خاطر مؤمنان و ارادتمندان و شاگردان ایشان که از خرمن فضل آن عالم خدمتگزار خوشه چینند ماندگار خواهد بود.

این ضایعه مولمه را به جنابعالی و بیت شریف آن مرحوم و عموم مردم دین دار زنجان بویژه شاگردان آن عالم وارسته و حوزه عریق آن سامان تسلیت گفته، از درگاه احدیّت علوّ درجات آن بزرگوار و صبر جمیل و اجر جزیل به خاندان و عموم ارادتمندان آن مرحوم مسألت دارد.

سیّد موسی شبیری زنجانی

17 ربیع الثانی 1436

 

  • a-shobeiri
  • shobeiri

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید