امروز پنج شنبه, 09 فروردين 1403 - Thu 03 28 2024

منو


حضور همیشه در صحنه گزینه روی میز ملت ایران به تهدیدهای دشمنان است

  • نوشته شده توسط مدیر سایت
  • دسته: خبرگزاری ها
  • بازدید: 391


زنجان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: حضور همیشه در صحنه مردم گزینه روی میز ملت ایران به تهدیدهای گوناگون دشمنان است.
به گزارش ایرنا، آیت الله علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان با اشاره به حضور باشکوه و وصف ناشدنی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال تصریح کرد: مردم ولایت مدار و پایبند به اصول انقلاب اسلامی یکبار دیگر وحدت و صلابت خود را در این روز مهم به جهانیان نشان دادند.

وی یادآوری کرد: پس از گذشت 36 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران یکبار دیگر به صحنه آمدند و حضور همیشگی خود را به اثبات رساندند.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه چند سالی است که مقامات آمریکایی به ویژه رییس جمهوری این کشور تمامی گزینه ها به ویژه حمله نظامی را علیه ملت ایران مطرح می کنند، افزود: مردم فهیم ایران در روز راهپیمایی نشان دادند گزینه نظامی آنان حضور همیشه در صحنه است و در این روز به یاد ماندنی تمامی اقشار پیر و جوان .... با شور و عشق فراوان به صحنه آمدند.

وی ابراز کرد: گزینه نظامی این ملت مکتب عاشورا، ماه محرم و دلبستگی به خاندان عصمت و طهارت به ویژه سید الشهداست.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در فرامین اخیر خود مطالب مهم و قابل تامل را در مباحث هسته ای مورد تاکید قرار دادند، ادامه داد: ایشان در سخنان ارزشمندی بر توافق خوب و تلاشهای مسوولان و هیات مذاکره کننده هسته ای و تلاش بر رفع حلقه تحریم اشاره داشتند.

امام جمعه زنجان گفت: رییس جمهوری ایران نیز در جمع راهپیمایان 22 بهمن به صراحت بر توافقی که در بردارنده عزت و شرافت ملت ایران باشد، تاکید کردند.

وی بیان کرد: بر این اساس همگان باید به فرامین رهبری گوش سپرده و در مسیر ولایت حرکت کنیم.

وی همچنین به صدور حکم تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر ارتداد سلمان رشدی نویسنده خائن آیات شیطانی در 25 بهمن سال 67 اشاره کرد و گفت: استکبار پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل گسترش اسلام احساس خطر کرد و براین اساس تلاش های زیادی را برای مقابله آن انجام داد.

آیت الله خاتمی افزود: استکبار تلاش داشت با اقداماتی اسلام را غیر مناسب جلوه داده و جهان را از اسلام بترساند و توهین به مقدسات اسلامی به ویژه انتشار کتاب آیات شیطانی توسط سلمان رشدی مرتد را در دستور کار خود قرار داد.

امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: سلمان رشدی در کتاب آیات شیطانی به طور رسمی به اهل بیت(ع)، همسران و صحابه پیامبر توهین کرد که حکم این اقدام در مکتب شیعه و سنی ارتداد بود که اگر قانون الهی اجرا می شد رویدادهای ناخوشایند مانند چاپ کاریکاتور موهن در نشریه فرانسوی به وقوع نمی پیوست.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید