امروز پنج شنبه, 30 فروردين 1403 - Thu 04 18 2024

منو


قرآن چراغ پرفروغ و هدایتگر انسانهاست

  • نوشته شده توسط مدیر سایت
  • دسته: خبرگزاری ها
  • بازدید: 280

 

 

 

آيت الله خاتمي:
قرآن چراغ پرفروغ و هدایتگر انسانهاست.

به گزارش ایرنا، آیت الله علی خاتمی روز یکشنبه در مراسم افتتاحیه نوزدهیمن جشنواره قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در زنجاان افزود: خدا پیامبران را به همراه کتابی برای هدایت انسانها فرستاد که تبعیت از آن سعادت زندگی اخروی و دنیوی فردی را به همراه دارد.

وی یادآورشد: قرآن راه روشنی را در برابر انسان قرار می دهد کسانی که این راه را طی کنند، هرگز گمراه نخواهد شد.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه قرآن فاصله بین حق و باطل است و هیچ وقت غروب نخواهد کرد افزود: ارکان قرآن هرگز از بین نخواهد رفت و تشنگی عالمان و اندیشمندان را فقط معارف قرآنی می تواند سیراب کند.

وی اظهار کرد: بهار دلهای اندیشمندان قرآن مجید است و هر فردی به آن تمسک جوید به امراض مبتلا نخواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ادامه داد: قرآن مجید نور جاودان و پایدار و ماندگاری است که هرگز روی ظلمت و تاریکی را نخواهد دید و ریسمان محکمی است که هرکس پیرو آن باشد سربلندی ،همبستگی در دنیا و آخرت را کسب می کنند.

وی اظهار کرد: پیروی از قرآن سعادت دنیوی و اخروی فرد را به دنبال دارد و توجه به آن از ابعاد گوناگون اهمیت ویژه ای دارد.

به گزارش ایرنا، نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور از 9 تا11 شهریور ماه جاری با شرکت 900 نفر از دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور روز یکشنبه در محل همایش های بین المللی روزبه زنجان آغاز به کار کرد.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید