امروز چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403 - Wed 04 24 2024

منو


اصل، حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی است

  • نوشته شده توسط مدیر سایت
  • دسته: خبرگزاری ها
  • بازدید: 389

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان، صبح امروز با حضور در شعبه 71 اخذ رأی شهرستان زنجان، رأی خود را در صندوق انداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، در ساعت 9:55 امروز، امام جمعه زنجان با حضور در شعبه اخذ رای، رای خود را به صندوق انداخت و در این حماسه عظیم ملی مشارکت کرد.

آیت‌الله علی خاتمی در حاشیه این برنامه، در جمع اصحاب رسانه‌های استان با تأکید بر اینکه آنچه امروز حائز اهمیت است، حضور آحاد جامعه است، اظهار کرد: معیارها، همان‌هایی است که در این مدت توسط مقام معظم رهبری و دلسوزان نظام و انقلاب و نیز صاحب‌نظران اعلام شده است و خود کاندیداها نیز در طول این مدت به اندازه توان خود توانسته‌اند به معرفی خود اقدام کنند.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه اصل، شرکت و حضور در پای صندوق‌های رأی است، ادامه داد: تمامی افرادی که توسط شورای نگهبان تأیید صلاحیت شده‌اند، صلاحیت نسبی دارند و مردم باید امروز انتخاب کننده باشند که امیدواریم حماسه دوم را بعد از حضور شکوهمند در روز 22 بهمن‌ماه امروز رقم زنند.

امام جمعه زنجان با تأکید بر اینکه مردم زنجان همیشه در چنین برنامه‌هایی پیشتاز بوده‌اند، اظهار کرد: امروز هم مردم همیشه در صحنه استان زنجان از این عرصه سرافراز بیرون خواهند آمد.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان ادامه داد: مطلبی که باید امروز برای مردم و خصوصا کاندیداها حائز اهمیت باشد، این است که بعد از انتخابات و مشخص شدن نتایج همه در مقابل قانون تسلیم باشند و کاندیداها، طرف‌داران خود را نسبت به اعلام نتایج آرام کنند؛ چرا که همه در برابر قانون و رأی مردم می‌بایست سر تعظیم فرود آوریم.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید