امروز سه شنبه, 04 ارديبهشت 1403 - Tue 04 23 2024

منو

اخبار دفتر



پیام تبریک و تسلیت مشترک حضرت آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و دکتر افشارچی استاندار زنجان در پی شهادت سردار دلاور استان زنجان سید رضی موسوی

  • نوشته شده توسط مدیر سایت
  • دسته: پیام ها
  • بازدید: 26

بسم الله الرحمن الرحیم وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ بار دیگر دست خبیث‌ترین شیطان روزگار، آمریکای جنایتکار و رژیم اشغالگر صهیونیستی از آستین ناپاکش خارج شد و جنایتی دیگر را رقم زد و سردار دلاور زنجان "سید رضی موسوی را که یکی از فرماندهان جبهه مقاومت و ایثار و از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه بود را به شهادت رساند. امروز امنیت ملت بزرگ ایران مرهون جهاد خالصانه و صادقانه این سرداران بزرگ و همرزمان آنهاست و بی شک، شهادت آنها نه تنها پایان راه نیست بلکه آغازی دگربار و رویشی وصف‌ناپذیر در جبهه مقاومت است. شهادت این سردار دلاور اسلام را به محضر حضرت صاحب العصر و الزمان(عج) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و ملت بزرگ ایران، علی الخصوص هم استانی های عزیز زنجانی تبریک و تسلیت عرض نموده و اعلام می‌کنیم یقینا جاری شدن خون پاک و مطهر این سرداران دلاور، نوید تحقق وعده الهی مبنی بر پیروزی مظلومان، نابودی اسراییل و قطع دست آمریکای جنایتکار از منطقه است.

 

علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان محسن افشارچی استاندار زنجان

نظرات (0) کلیک ها: 26

توهین به قرآن، توهین به همه ادیان الهی و آسمانی است

  • نوشته شده توسط مدیر سایت
  • دسته: پیام ها
  • بازدید: 113

آیت‌الله شیخ علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام زنجان با انتشار بیانیه‌ای هتک حرمت به قرآن کریم را محکوم کرد.

در بیانیه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رنجان آمده است: یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ، کافران می‌خواهند تا نور خدا را به گفتار باطل(و طعن و مسخره) خاموش کنند و البته خدا نور خود را هر چند کافران خوش ندارند کامل و محفوظ خواهد داشت.

در این بیانیه با اشاره به اینکه روز چهارشنبه یک افراطی سوئدی تحت حمایت مقامات و پلیس این کشور در مقابل چشمان حدود ۲۰۰ مسلمان، قرآن را در بیرون مسجد اصلی استکهلم پایتخت سوئد سوزاند، آمده است: هر گونه توهین به مقدسات و کتاب آسمانی مسلمانان جهان محکوم است.
امام جمعه زنجان در این بیانیه ضمن محکوم کردن توهین به مقدسات و کتاب آسمانی مسلمانان جهان در کشور سوئد آورده است: دولت سوئد باید این جسارت و توهین را جبران کند و یا پای تمام تبعات آن بایستد. این عمل ناپسند و مورد نفرت و انزجار است زیرا توهین به مقدسات دو میلیارد جمعیت دنیا آزادی بیان نیست که این بی‌حرمتی به دروغ آزادی بیان عنوان می‌شود.
در بیانیه آیت‌الله خاتمی با تاکید بر اینکه آنچه مسلم است این که این کار زشت و نازیبا از نظر همه مسلمانان و امت اسلام محکوم و مورد تنفر همه مسلمانان است، آمده است: این اعمال سخیف توهین به همه ادیان الهی و آسمانی است.

نظرات (0) کلیک ها: 113

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید