امروز جمعه, 31 فروردين 1403 - Fri 04 19 2024

منو


آيت الله خاتمي:

توطئه ها و تهدیدهای دشمنان باید جدی گرفته شود.



آیت الله علی خاتمی روز جمعه در رزمایش الی بیت المقدس 3 که با حضور گردان های واکنش سریع بیت المقدس 'برادران' و کوثر 'خواهران' بسیج زنجان انجام شد افزود: اندیشه و منطق حکم می کند که نباید از توطئه ها و تهدیدات علنی هر روز دشمنان غافل شد و اینکه رییس جمهور آمریکا همواره اذعان می کند که همه گزینه ها ازجمله گزینه نظامی روز میز است در واقع این یک اعلام خطر است که باید جدی گرفته شود.
وی اظهار داشت: انسان مبارز و جنگجو همیشه بیدار و هوشیار است و مطمئن است که دشمن نخوابیده و مدام به فکر توطئه و دسیسه چینی است و کوچکترین غفلت در این خصوص ممکن است پیامدهای تلخی را به دنبال داشته باشد.
آیت الله خاتمی افزود: اگر مسلمانان همواره از آمادگی لازم برخوردار باشند با تقویت روحیه ، توان و حفظ آمادگی خود و ایجاد رعب و وحشت در دل دشمنان می تواند آنان را از فکر تجاوز و تعدی برحذر دارند و اگر مسلمانان از صدر اسلام تاکنون در این خصوص به آیه قرآن توجه بیشتری می کردند به حتم امروز 5/1 میلیارد مسلمان در مقابل توطئه دشمنان دین و قرآن متفرق عمل نمی کردند و رژیم صهیونیستی جولان دار میدان نمی شد.
وی تصریح کرد: برگزاری رزمایش ها برکات فراوانی دارد و آمادگی ، توان و بصیرت افزایی و تقویت روحیه و اقتدار نظام اسلامی را در مقابل دیدگان دشمنان قرار می دهد تا سرازپا خطا نکنند.
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی همواره گوش به فرمان رهبری آماده برای مقابله با هرگونه تهدیدات و توطئه های دشمنان هستند.
سردار جهانبخش کرمی افزود: در این رزمایش ها فقط گوشه ای از توان و آمادگی نیروی های بسیج به نمایش در می آید و گردان های بسیج با عشق و ارادت به امام و رهبری و انگیزه انقلابی ، آماده رویارویی با تهدیدات سخت و نرم توطئه گران هستند.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید