امروز پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403 - Thu 04 25 2024

منو


نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان گفت: حوزه علمیه میراث نبوت و امامت است و در این میان طلاب میراث داران این امانت هستند.

حضرت آیت الله شیخ  علی خاتمی شامگاه چهارشنبه در مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم و عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه  ولیعصر(عج) شهرستان خرمدره، افزود: حمایت از حوزه‌های علمیه از ارزش بسیار بالایی برخوردار است و باعث می‌شود ارزش‌های دینی و اسلامی در جامعه تقویت شود.

امام جمعه زنجان اظهار کرد: حوزه علمیه میراث نبوت و امامت است و در این میان طلاب میراث داران این امانت هستند. 

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان بر تقویت حوزه‌های علمیه تأکید کرد و گفت: دشمنان درصدد هستند که حوزه‌های علمیه را تضعیف کنند ولی هرگز موفق نخواهند شد.

ایشان  با بیان اینکه در استان زنجان عالمان و فرهیختگان علمی و مذهبی فراوانی وجود دارد، افزود: حوزه‌های علمیه مکانی برای پرورش و تربیت نخبگان دینی است و خوشبختانه در این امر حوزه‌های علمیه استان زنجان موفق بوده است. 

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به نقش حوزه‌های علمیه در پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: در حال حاضر فعالیت‌های فرهنگی و دینی در حوزه‌های علمیه استان زنجان با جدیت پیگیری می‌شود.

امام جمعه زنجان ابراز کرد: توجه به حوزه‌های علمیه توسعه فرهنگی استان زنجان را به دنبال دارد و در تحقق این امر مهم طلاب باید تلاش و مدیریت لازم را داشته باشند. 

آیت الله خاتمی افزود:  طلاب حوزه علمیه سرمایه‌های فرهنگی و مذهبی استان هستند بنابراین باید به خوبی تربیت‌شده و قرآن را سرلوحه کاری خود قرار دهند و حرکت و تفکرشان قرآنی باشد.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید