امروز جمعه, 10 فروردين 1403 - Fri 03 29 2024

منو


 

آیت الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در مراسم افتتاح 2 هزار و 362 واحد مسکن مهر در استان اظهار کرد: برگزاری برخی از جلسات و مراسم‎ها موجب بالا رفتن پرت کاری برخی از مدیران و کارکنان به ویژه مدیرانی که مسؤولیت سیاستگذاری در امور را بر عهده دارند، می‎شود.

ایشان با اشاره به اینکه از سویی این روزها برخی از جلسات حواشی هم به دنبال دارند، تاکید کرد: اگر افراد قاعده بازی در زندگی را بدانند باید این مسائل عادی باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه یکی از اشکالات وارده بر دولت یازدهم این بود که پس از چهار سال تلاش در حوزه مسکن مهر و تکمیل و جبران ضایعات آن، تبلیغات و اطلاع رسانی ضعیفی داشته است، اضافه کرد: در حالی که گام‎های زیادی در این راستا توسط دولت برداشته شده بود.

آیت‌الله خاتمی با تاکید بر اینکه باید مسائل واقعی به مردم منعکس شود، یادآور شد: اصل پروژه که هدف آن خانه‎دار شدن محرومان بود، طرح خوبی بوده اما از نظر زیرساختی مشکلاتی داشت.

ایشان با اشاره به اینکه اشتغالزایی برای پیمانکاران کوچک از دیگر پیامدهای مثبت پروژه‎های مسکن مهر بوده است، ادامه داد: در مجموع حکومت باید ساز و کاری بیندیشد که مسکن و معیشت مردم تامین شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه احداث واحدهای مسکونی مهر اطراف شهر تهران موجب مهاجرت ارزان خواهد شد، اظهار کرد: مشکلات حاشیه‎نشینی از جمله مسائل در این راستا است.

آیت‎الله خاتمی افزود: یکی از بسترهای خارج از نظارت قانون ساختن مسکن مهر در اطراف شهر تهران است.

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید