امروز شنبه, 01 ارديبهشت 1403 - Sat 04 20 2024

منو


حضرت آیت الله شیخ علی خاتمی قبل از ظهر جمعه در مراسم یادواره شهدا در زنجان، برتداوم برگزاری یادواره های شهدا در استان زنجان تاکید کرد و افزود: خوشبختانه در استان زنجان استقبال مردم از یادواره های شهدا بسیار خوب است.

امام جمعه زنجان اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا بهترین راه برای انتقال ارزش ها به نسل جوان است چرا که نسل سوم و چهارم زمان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را ندیده اند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت:  در زمان طاغوت رژیم شاهنشاهی با مدیریت امام خمینی (ره) نابود شد و در این میان مردم هم پشت سر رهبری حرکت کردند تا انقلاب اسلامی پیروز شود.

امام جمعه زنجان تاکید کرد: اقتدار و استقلال نظام جمهوری اسلامی ایران در تمام حوزه ها به خاطر جان فشانی های شهیدان بوده است و بزرگترین انقلاب دینی  را حضرت امام خمینی (ره) ایجاد کردند.

وی افزود:  باید یاد و خاطره شهیدان برای همیشه زنده بماند و تحقق این امر این است که خانواده های آنها را احترام بگداریم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان یاد آورشد: نباید فرهنگ ایثار و شهادت در کشور فراموش شود و نسل امروز جنگ و انقلاب را ندیده اند بنابراین باید دستاوردهای انقلاب به جوانان به خوبی بیان و تبیین شود.

امام جمعه زنجان گفت: امروز که دشمن با جنگ نرم وارد عرصه شده باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به خوبی تبیین و ترویج شود.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید