امروز جمعه, 31 فروردين 1403 - Fri 04 19 2024

منو


آیت‌الله شیخ علی خاتمی بعد از ظهر امروز در مراسم ارسال 2 هزار و 302 تخته پتو به شهر حلب سوریه که در محوطه سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان برگزار شد، اظهار کرد: اتحاد شوم غربی، عربی و عبری سال‌ها است که در مقابل محور و جبهه مقاومت اسلامی به توطئه‌های خود ادامه می‌دهند.

وی با اشاره به فتح خرمشهر در زمان جنگ هشت ساله تحمیلی، اضافه کرد: فتح خرمشهر تنها فتح یک سرزمین نبود، بلکه پیروزی اسلام در برابر کفر جهانی بود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر اینکه جبهه کفر جهانی با همه توان خود در جنگ هشت ساله در برابر ایران قرار گرفته بودند، گفت: امروز نیز آزادسازی شهر حلب سوریه ایستادگی محور مقاومت در برابر اتحاد شوم غربی به سرکردگی آمریکا، عبری به سرکردگی رژیم صهیونیستی و عربی به سردمداری عربستان سعودی و قطر و ... است.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در رابطه با محور مقاومت در عراق و سوریه افزود: مقاومت و سرزمین‌هایی که در راه مقاومت ایستادگی کردند، عمق استراتژیک نظام جمهوری اسلامی بودند.

وی با بیان اینکه اگر در سوریه در برابر تکفیری‌ها ایستادگی نشود، باید در کشور خودمان در مقابل آنها بجنگیم، اظهار کرد: مردم کشور ایران تجربه جنگ در هشت سال دفاع مقدس را دارند.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه شهر حلب سوریه جمعیتی در حدود 3 میلیون نفر دارد، ابراز کرد: دشمن عمده زیرساخت‌های این شهر را نابود کرده و مردم این شهر در حال حاضر نیاز به وسایل گرمایشی دارند.

آیت‌الله خاتمی با تاکید بر اینکه مردم زنجان برای کمک به مردم حلب سوریه لبیک خوبی گفتند، اضافه کرد: امروز برای ابراز همدردی با مردم حلب سوریه 2 هزار و 302 تخته پتو تدارک دیده شده است.

وی با ابراز امیدواری در راستای الگو شدن اهدای پتو از سوی سازمان جهاد کشاورزی برای دیگر نهادها و دستگاه‌های استان زنجان بیان کرد: دفاع و پشتیبانی مردم ما در زمان جنگ یک نوع احساس مسؤولیت و ایستادگی در برابر زورگویان است.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید