امروز شنبه, 01 ارديبهشت 1403 - Sat 04 20 2024

منو


 

آیت‌الله شیخ علی خاتمی شامگاه امروز در مراسم افتتاح مرکز نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان زنجان، با تبریک پیروزی جبهه مقاومت در حلب سوریه، اظهار کرد: برای ایران کشورهای عراق و سوریه، لبنان و غزه به عنوان خاکریز نخست شناخته می‌شوند.

ایشان با تاکید بر اینکه پیروزی جبهه مقاومت در حلب سوریه عمق استراتژیک جمهوری اسلامی بود، اضافه کرد: تحرکات صورت گرفته در کشورهای عراق و سوریه و ایجاد گروهک‌های تروریستی و همچنین تشکیل مثلث شوم تکفیر، عبری و آمریکایی همه برای فشار به انقلاب اسلامی ایران بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه ایجاد پایگاه موشکی برای رژیم اسرائیل در کشور ترکیه و حضور در افغانستان و عراق و ... همه برای افزایش فشار به ایران بوده است، گفت: آمریکا برای حضور طولانی مدت در عراق خود را آماده کرده بود اما ایران این کشور را از عراق بیرون کرد.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به درخواست عربستان از بشار اسد رئیس جمهوری سوریه برای فاصله گرفتن از ایران، افزود: عربستان با این درخواست به بشار اسد قول داد تا همه مشکلات سوریه را حل کند، اما رئیس جمهور سوریه دست رد بر سینه عربستان زد.

ایشان با بیان اینکه یک سوم کشور عراق تنها در 9 روز اشغال شده است، اظهار کرد: این کار با دست آمریکا انجام شد که پنج استان بزرگ عراق به راحتی به اشغال داعش درآمد.

امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه پیروزی جبهه مقاومت پیروزی ما است، ابراز کرد: خوشبختانه در حال حاضر ایران هراسی در دنیا فروکش کرده است.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه رسانه‌های در اختیار صهیونیسم با موج تبلیغاتی گسترده در دنیا ایران هراسی را تبلیغ کرده بودند، گفت: با این تبلیغات جمع کثیری از مردم هم ایران هراسی را باور کرده بودند.

ایشان با تاکید بر اینکه هر دستاوردی در این کشور به دست آمده به نام نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اضافه کرد: دشمن همواره به دنبال ایجاد تفرقه بوده و این کار را با بحث تاریخ تولد پیامبر اکرم(ص) دنبال می‌کرد که با تدبیر امام راحل خنثی شد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان در ادامه با اشاره به خودکفایی در تولید گندم، گفت: در بخش کشاورزی افزایش تولید و بالا بردن راندمان بهره‌وری و کاهش هزینه کاشت و داشت برداشت از ضرورت بسیار بالایی برخوردار است.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه کار را باید منسجم انجام داد، اظهار کرد: دو مجموعه سازمان جهاد کشاورزی و سازمان نظام مهندسی نباید با یکدیگر موازی کاری داشته باشند.

امام جمعه زنجان ادامه داد: این دو سازمان همچنین نباید کارهای یکدیگر را خنثی کنند و کار یکسان انجام دهند.

امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه بحران آب و کمبود خاک نیازمند تدبیر است، گفت: در رابطه با عمر خدمتی خود باید به دادگاه تاریخ و دادگاه عدل الهی جواب پس دهیم.

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید