امروز جمعه, 31 فروردين 1403 - Fri 04 19 2024

منو


حضرت آیت الله شیخ علی خاتمی روز شنبه در همایش طلایه داران تبلیغ افزود: ارزش و جایگاه مبلغان بالاتر از نزاع های سیاسی گروه ها و احزاب است.
ایشان به فعالیت صدها رسانه و شبکه ماهواره ای فارسی زبان علیه دین و مقدسات مردم و ایجاد شبهه های گوناگون اشاره و اظهار کرد: در این شرایط و با وجود هجمه های مختلف به روحانیت، باز قشر روحانیان در جامعه مورد اعتمادترین صنف در نزد مردم هستند.
آیت الله خاتمی به تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص انقلابی ماندن حوزه های علمیه و هیأت های مذهبی اشاره کرد و افزود: این موضوع وظیفه مبلغان را سنگین می کند و لازم است در منبرها پیرامون حفظ و تقویت ماهیت انقلابی هیأت های مذهبی تبیین و تاکیدهای لازم انجام پذیرد.
ایشان با بیان اینکه باورهای دینی مرذم مرهون تلاش ها و مجاهدت های مبلغان در عرصه تبلیغ است، گفت: روحانیان در دفاع از مبانی نظام و انقلاب اسلامی همواره پیشقراول بودند و در جریان انقلاب و دوران دفاع مقدس نیز آمار شهدای روحانی بیش از دیگر صنف ها است.
امام جمعه زنجان با بیان اینکه مسأله عاشورا و روضه امام حسین (ع)امری سراسر سیاسی است، اظهار کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب 'ما هیأت سکولار نداریم' چرا که مگر می شود روضه امام حسین(ع) خواند و دشمنان اهل بیت را لعن نکرد.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید