امروز جمعه, 10 فروردين 1403 - Fri 03 29 2024

منو


 

 

 

آیت‌الله شیخ علی خاتمی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح بزرگترین کتابخانه عمومی خیرساز کشور اظهار کرد: موضوع امور خیر، امری است که درباره آن بسیار صحبت شده و توصیه بسیاری به آن شده است.

ایشان با اشاره به اینکه زنجان دیار دیرین عالمان، حکیمان و شهر غواصان دریا دل و پایتخت شور و شعور حسینی است، اضافه کرد: استان زنجان در دوران دفاع مقدس با وجود جمعیت کم، 3 هزار شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه روحیه کارهای خیر در استان بالا است، گفت: خیریه‌های بسیاری در زمینه‌های مختلف از جمله مهرانه، مهدی موعود، روزبه، بیماران کلیوی و... فعالیت دارند که همین امر نشان‌دهنده روحیه خیرخواهی مردم استان است.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در زمینه کتابخوانی بیان کرد: رشد و توسعه و تمدن و بالندگی جامعه در سایه مطالعه و حفظ میراث گذشتگان حاصل می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: میراث گذشتگان در قالب کتاب به ما رسیده است که وظیفه ما نیز این است که آن را به دست آیندگان برسانیم.

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید