امروز شنبه, 01 ارديبهشت 1403 - Sat 04 20 2024

منو


 

آیت‌الله علی خاتمی امروز در آیین تودیع و معارفه استاندار زنجان ضمن خوشامدگویی به وزیر کشور اظهار داشت: زندگی دنیا امتحان و در بعضی مواقع عرصه‌ مسابقه است و قرآن نیز برای افرادی که در این میدان برنده باشند و به مردم خدمت کنند، توفیقی در نظر گرفته است.

امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) فرمودند که شأن و ارزش انسانها خدمت به ولی‌نعمت‌های آنها و مردم است و مقام معظم رهبری نیز همواره مسئولان را برای خدمت به مردم و جامعه تشویق می‌کنند.

امام جمعه زنجان ابراز کرد: برندگان در این عرصه کسانی هستند که از فرصت‌های خود بهترین استفاده را می‌کنند و در پایان خدمت کارنامه درخشانی از خود بر جای می‌گذارند.

ایشان با اشاره به اینکه مسئولان در دوران خدمت باید نسبت به دو دادگاه شامل دادگاه تاریخ و عدل الهی پاسخگو باشند، بیان کرد: قضاوت مردم به ویژه آنهایی که از خدمات مسئولان بهره‌مند می‌شوند، از اهمیت بالایی برخوردار است.

آیت‌الله خاتمی ضمن قدردانی از زحمات سه ساله جمشید انصاری در دروان فعالیت خود به عنوان استاندار زنجان گفت: با توجه به شناختی که از واژه‌های توسعه و برنامه‌ریزی در دوران خدمت خود دارم، در این سه سال شاهد زحمات انصاری در ارتباط با بحث‌های زیرساختی بودم و ایشان به مسائل پوپولیستی و تبلیغاتی اهمیت نمی‌داد.

ایشان با اشاره به اینکه استان زنجان 1.3 درصد از جمعیت کشور و 1.4  درصد از خاک کشور را در اختیار دارد، گفت: 3 درصد بودجه کشور با این سختی‌ها و محدودیت‌ها در این استان هزینه می‌شود.

امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: در این استان توجه به زیرساخت‌ها که بستری برای توسعه بود، قدمهای خوبی برداشته شد.

ایشان با بیان اینکه حضور مردم زنجان در عرصه‌های اجتماعی چشم‌گیر است، یادآور شد: این استان در عرصه انقلاب و پایداری آن نقش خود را ایفا کرده است، استان کوچکی که بیش از سه هزار شهید دارد و دیار غواصان دریادل است.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به عزاداری‌های مردم پایتخت شور و شعور حسینی بیان کرد: نمود دین‌باوری این مردم در عزاداری‌ها متجلی است، این استان دیار مردمان نجیب، عالمان، حکیمان، دانشمندان و رجال سیاسی بوده که از دوران مشروطیت جزو چهره‌های اثرگذار در حرکت‌های اجتماعی بودند و به ولایتمداری شهره و همیشه در عرصه‌های خدمت‌گزاری پیش‌قدم هستند.

ایشان با خوشامدگویی به استاندار جدید زنجان برای جمشید انصاری استاندار سابق نیز در مسئولیت معاون رئیس جمهور آرزوی موفقیت کرد و گفت: معرفی استاندار سابق به هیئت دولت برای مسئولیت جدید را به فال نیک می‌گیریم.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به شهادت شهیدان رجایی و باهنر و گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: شهید رجایی سالهاست که به شهادت رسیده ولی همچنان نامش می‌درخشد و با وجود اینکه مدتی کمی رئیس جمهور بود، نامش بر سر زبانهاست.

ایشان در پایان با اشاره تصریح کرد: مردم ایران قدردان زحمات خادمان صادق نظام هستند.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید