امروز پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403 - Fri 04 26 2024

منو


حضرت آیت الله شیخ علی خاتمی شامگاه شنبه در مراسم ولادت با سعادت امام هشتم شیعیان جهان در امامزاده سیدابراهیم(ع) شهر زنجان افزود: امامان معصوم جانشین پیامبران الهی هستند وظیفه ما انسان ها در مرحله اول شناخت این بزرگان و تبعیت از دستور آنان است.
ایشان ، ارادت قلبی به پیامبران و ائمه اطهار(ع) را بزرگترین نعمت خداوند متعال بر بندگان بیان کرد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: خداوند ایمان را برای بندگان، محبوب و شیرین قرار داده و آنهایی که فطرت پاکی دارند و ایمان در کام آنها شیرین است، نعمت نیز در نظر آنان عزیز محسوب می شود.
حضرت آیت الله خاتمی، علاقه به امامان و پیامبران را نشات گرفته از این مساله عنوان کرد و یادآورشد: علاقه به ائمه اطهار(ع) هدیه ای از طرف خداوند متعال برای بشر است که ایمان را برای آنان محبوب کرده و مومن را عزیز کرده است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: پیامبران افراد نماز خوان، پاک و امین را می بینند و خوشحال می شود و این عنایتی از عنایت های خاص خداوند متعال است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: فرزند پیامبر بودن امتیاز است اما مهمترین امتیاز آن است که امامان راه پیامبران الهی را رفته اند و این راه را به ما نیز نشان داده اند و برای ما امام هستند.
حضرت آیت الله خاتمی تاکید کرد: امام، الگوی کامل و نمونه عینی و عملی مکتب اسلام است.

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید