امروز جمعه, 31 فروردين 1403 - Fri 04 19 2024

منو


آیت‌الله شیخ علی خاتمی شنبه شب در مراسم افتتاحیه نمایشگاه توانمندی‌های تعاون اظهار کرد: در رابطه با اقتصاد مقاومتی صحبت‌های بسیاری شده است، اما دو موضوع مغفول مانده است.

وی با اشاره به اینکه 5 هزار کارخانه در مسیر تولید است، گفت: کارخانه‌ای که تولید کرده و کالای آن در انبار مانده، هنر نکرده است، هنر این است که تولید متناسب با تقاضای جامعه باشد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه وارد شدن کالا به بازار و بازگشت هزینه‌های سرمایه‌گذاری به کارخانه‎ها هنر است، تصریح کرد: داشتن گردش مالی موجب بی‌نیازی تولید کننده از دولت خواهد شد.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه آمارها نشان دهنده آن است که کارخانه لوازم خانگی در ایران اوضاع بدی دارد، گفت: کارخانجات تولید لوازم خانگی چند برابر نیاز داخل است و این امر طبیعی است که اینها رقابت نمی‌‎توانند بکنند.

وی با تاکید بر فعالیت افرادی که بتوانند اعتماد مردم را جلب کنند، تصریح کرد: در صورت فعالیت افرادی دارای تفکر تعاونی و انجام مناسب بازاریابی  و همچنین تولید متناسب با نیاز شرایط بهتری برای فعالیت تعاونی‌ها فراهم خواهد کرد.

امام جمعه زنجان با اشاره به راهکارهای فعالیت بهتر تعاونی‌ها گفت: اگر افرادی باشد که با فکر اقتصادی فکر تعاونی سرمایه‌های کوچک را کنار هم جمع کرده و بازاریابی هم شود، اقدام مطلوبی در موفقیت تعاونی‌ها انجام خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه عدم تولید جنس مورد رقابت نیز از دیگر مشکلات موجود در این عرصه است، گفت: بارها در نماز جمعه بر تولید کالای داخل تاکید شده است، اما برخی از افراد حاضر به دادن دو برابر قیمت جنس ایرانی هستند، به شرطی که تولید داخل به اندازه عمر کالای خارجی عمر داشته باشد، اما باز هم این اتفاق رخ نمی‌دهد.

امام جمعه زنجان گفت: قرار نیست با صدقه کارخانجات سر پا باشند و باید نوآوری و رقابت‌پذیری نیز وجود داشته باشد.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

 

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید