امروز جمعه, 10 فروردين 1403 - Fri 03 29 2024

منو


 

 

 

آیت‌الله علی خاتمی در مراسم افتتاحیه چهارمین نمایشگاه تخصصی الکامپ در زنجان که عصر امروز برگزار شد، اظهار داشت: جوانان نباید دست به روی دست گذارند و منتظر معجزه باشند، باید همت کنند تا استان زنجان به زودی به مرکز آی.تی کشور تبدیل شود.

ایشان با اشاره به اینکه این عنوان درحال حاضر تنها به روی برگه‌ای نوشته شده است، بیان کرد: برای عملیاتی و اجرایی کردن این عنوان بزرگ باید جوانان استان تلاش شبانه‌روزی داشته باشند و همت زیادی به کار گیرند.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه زندگی ماشینی سبب تغییرات بسیاری در دنیا شده است، گفت: کشور ما هم ناگزیر از پیروی این سرعت است و باید همسو و هماهنگ با پیشرفت‌های موجود حرکت کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه استان در این حوزه فارغ‌التحصیلان بسیاری را در خود پرورش داده است، تصریح کرد: اشتغال جوانان در این رشته که منطبق با نیاز روز کشور است یکی از دغدغه‌های مهم مسئولان است.

ایشان با بیان اینکه جوانان باید با انگیزه و تلاش وارد میدان شوند، افزود: نباید منتظر بود که کسی زمانی دست به کار شود و جوانان را وارد عرصه کند.

ایشان با اشاره به تعامل بیشتر در راستای پیشرفت و به روز رسانی اطلاعات و دانش در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ابراز کرد: دنیا در این زمینه بسیار جلو افتاده ‌و با سرعت فوق العاده‌ای در حرکت است.

امام جمعه زنجان با تاکید بر جبران عقب‌ماندگی نسبی کشور در این حوزه خاطر نشان کرد: استفاده از راه میانبر برای طی کردن ادامه مسیر می‌تواند راهگشا باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: برای مشارکت بخش خصوصی باید این بخش خودش را بیش از پیش نشان دهد و دولت نیز موانع موجود را برای ورود بخش خصوصی و شرکت‌های دانش بنیان برطرف کند.

ایشان با اشاره به تغییر نگاه کارمندی در بین جوانان بیان کرد: باید این روحیه نه چندان خوشایند از بین جوانان رخت ببندد و تمایل جوان برای جذب در حوزه و فضاهای دولتی از بین برود چرا که فضا و جو امروز کشور در تحقق این مهم نمی‌تواند مثمر ثمر باشد.

  • 1
  • 2
  • 3

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید