امروز جمعه, 10 فروردين 1403 - Fri 03 29 2024

منو


 

 

 

 

آیت‌الله علی خاتمی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه اجلاس مشترک مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی استانها و شهرهای مراکز استانها با بیان اینکه لازمه مردم سالاری دینی توجه به مدیریت شهری در شهرها و روستاها است که در قانون اساسی آورده شده است، اظهارداشت: متاسفانه توجه به مدیریت شهری در شهرها و روستاها پا به پای سایر موارد مورد توجه در مردم سالاری دینی رشد نکرده است.

امام جمعه زنجان عنوان کرد: اگر شوراهای اسلامی همانند مجلس شورای اسلامی پس از انقلاب اسلامی مورد توجه قرار می‌گرفت به طور قطع منافع آن زودتر شامل حال مردم می‌شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به انتخاب مستقیم  و غیرمستقیم مسئولان ارشد کشوری و نظام جمهوری اسلامی توسط مردم خاطرنشان کرد: این موضوع نشان از نقش اساسی مردم در انتخاب مسولان کشور برای اداره امور است.

ایشان به مسئولان استانی و کشوری تذکر داد تا به عنوان خادم ملت بدون هیچ منتی به ولی نعمت خود یعنی مردم خدمات لازم را ارائه دهند.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه ارائه زمان چهار ساله برای نمایندگان مجلس برای خدمت رسانی به مردم زمان کمی نیست و مدیریت و مسئولیت  میدان رقابت است، تصریح کرد: مدیران و مسولان باید خدمتگزاری به مردم را فرصت بدانند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان شتاب اقتصادی و اجتماعی را از ویژگیهای بارز حکومتهای مردم سالار  دانست و گفت: کشورهایی که به مردم سالاری اعتقادی ندارند هرگز به شتاب اقتصادی و اجتماعی نمی‌رسند.

امام جمعه زنجان خدمت در نظام جمهوری اسلامی را توفیق الهی برای مسئولان اعلام کرد که رسیدن به اجر اخروی و دنیوی از نتایج آن است.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

 

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

چسبانده شده ها

  • هیچ نظری یافت نشد

محبوب ها

  • هیچ نظری یافت نشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید